Obserwujesz?

piątek, 13 lutego 2015

MIGDAŁOWY KREM DO RĄK I PAZNOKCI SWEET SECRET

Hej dziewczyny :)

Jak minął Wam piątek? 
Mnie cudownie <3 
Ostatnio mam burzę hormonów, jednego dnia rozmyślam, innego śmieję się z byle czego, ah, ta młodość... W końcu niedługo skończę 20 lat.. O, nie!!

Jutro do pracy, ah, i dobrze, bo muszę odłożyć trochę na urlop. Jeszcze trochę... 
Walentynki, będę romansować z poduszkami. Dla mnie to głupie święto, trzeba miłość okazywać cały rok, a nie, kurczę, tylko w jeden dzień. A potem za 9 miesięcy niespodzianka. ;P

_______________________________________

Głównym bohaterem dzisiejszego posta jest krem do rąk i paznokci z Farmony. Bardzo go lubię, przede wszystkim nieziemski zapach! Z pewnością wiecie jak kocham zapach kokosowy, a migdałowy.. <3




Używam go głównie na noc, przed położeniem się spać nakładam mniej więcej tyle ile na zdjęciu. Wchłania się dość wolno, ale nie przeszkadza mi to. Zostawia gładkie dłonie, takie mięciutkie.. ;) 
Butelka ma 100ml i w sumie to całkiem spoko pojemność. Używam go już ponad miesiąc i trochę jeszcze tam go mam. Producent obiecuje nam zlikwidowanie szorstkiego naskórka, zgadzam się z tym, po pracy czasami mam też suche skórki, uważam, że ten krem jest zbawieniem dla moich dłoni. Gdy nie mam pomalowanych paznokci szczególnie intensywnie wmasowuję go w nie, aby lepiej o nie dbać. Na pewno to też ma dobry wpływ na ich płytkę.


Ok, tak więc podsumowując rozpiszę Wam zalety i wady tego kremu. Oczywiście zaznaczam, ze nie każdy ma taką samą skórę i komuś np. może nie podobać się to, ze wchłania się wolno. Używam go raz dziennie, więcej moje dłonie nie potrzebują, dlatego czytajcie niżej. ;)

+przepiękny zapach (to chyba głowna jego zaleta),
+wydajność, 100ml to nie tak źle,
+zostawia dłonie miękkie i pomaga w codziennej pielęgnacji suchej skóry,
+uważam, że ma dobry wpływ na paznokcie,

-słabo się wchłania

_________________________________________
Przy ocenie produktu nie brałam pod uwagi składu.

Znacie ten krem? Jakiego Wy używacie?

Cya ;)

13 komentarzy:

  1. Zapach ma cudowny, o tak! ;) Lubię go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nim nie słyszałam ;)
    Krem do rąk, moim faworytami są kremy z czterech pór roku ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. kremu nie miałam ale ja rzadko używam kremów do rąk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ zachęcasz do kupna tego kremu :) Nie używałam jeszcze, ale brzmi to wszystko zachęcająco ;) Jeśli chodzi o kremy to używam zazwyczaj tych uniwersalnych z Avon'u ;) Co do Walentynek to w 100% się z Tobą zgadzam! Miłość trzeba sobie okazywać cały rok :) Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwowanych, bo fajnie piszesz :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go miałam, a teraz mam jakiś inny, jednak dalej migdałowy. x'D Wtedy wszystko tak słodko pachnie.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ale jeszcze nie miałam okazji używać :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, wygląda dobrze, ale nie, nie używałam go :)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam! I zapach też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ten krem z Farmony w wersji waniliowej i bardzo go lubię :) Świetnie nawilża :) Z chęcią wypróbuję też migdałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego kremu bo niestety nie miałam okazji go używać. Moja koleżanka miała o przez jakiś czas i jej się podobał.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.