Obserwujesz?

niedziela, 1 lutego 2015

JESTEŚ NIEDALEKO GDZIEŚ

Hej :)

Nowy miesiąc czas rozpocząć. Mam dziś dobry humor i nic, mam nadzieję, mi go nie popsuje.
W końcu mój pokój nabrał żywych kolorów (czyt. zmiana pościeli na ładniejszą, bardziej radosną). W czwartek zaczynam urlopować, nie mogę się doczekać! Ah, chyba to dzisiejsze słońce dodaje mi energii. Wczoraj miałam cały wieczór tylko dla siebie na relaks i wypoczęcie... ;) Wyspana i uśmiechnięta!





Muszę jeszcze dziś zrobić paznokcie. W ogóle wstałam szybko, wczoraj ogarnęłam pokój i zrobiłam pranie, więc dziś pięknie zjadłam śniadanko, zakupy, a teraz jestem dla Was :) 
Sernik czeka w lodówce na galaretkę. I potem jeszcze sałatkę będę robić, mniam ;D Ale ze mnie Makłowicz. ;P

Muszę jeszcze zmienić zasłony w pokoju, bo te brązowe to mnie wkurzają, to mój dom i chcę się czuć dobrze wracając zmęczona (bądź nie) po pracy.



Tak jak widzieliście w poprzednim poście moje włosy nabierają życia! Dziękuję Wam za miłe komentarze, są dla mnie ważne. Mam nadzieję, ze były szczere. 
W tym miesiącu będę używać kosmetyków z Avonu. Jestem ciekawa jak się spiszą. Dopiero w marcu będę podcinać końcówki i planuję pofarbować włosy na kasztan. Na pewno nie pofarbowałabym na blond, uważam, że to zniszczyłoby moje długotrwałe wysiłki włożone w odpowiednią pielęgnację włosów. 



To na tyle, muszę poobczajać co tam u Was słychać na blogach, umyć włoski i zrobić sałateczkę :P

Cya :)

8 komentarzy:

  1. Pościel wygląda radośnie, podobno czerwień dodaje energii i wprawia w radośniejszy nastrój, przebywając w takim kolorze stajemy sie bardziej uczuciowi i skłonni do poświeceń. Hahah, czekam na Twój nowy kolor włosów, ja planuję właśnie zmienić sobie na blond. Jednak nie zdecydowałam się jeszcze czy całość, czy tylko końcówki. ;)
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ciekawa jak się spiszą te kosmetyki z Avon, bo osobiście ostatnio nie przepadam za produktami tej firmy ;D Jedynie co to lubię żele pod prysznic, czy perfumy.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna pościel, aż przyjemnie się w takiej położyć :) Jestem ciekawa jak sprawdzą się u Ciebie kosmetyki z Avonu, będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w okularach :)
    Lubię produkty avon, mam świetny błyszczyk właśnie z tej firmy :)
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pościel super! I dobrze że tak dobrze zaczyna się nowy miesiąc, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna pościel, ja też często pichcę w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. posciel jak najbardziej mi przypadła do gustu

    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pościel jest śliczna, ma świetny kolor :D
    To fajnie, że nowy miesiąc zaczyna się tak pozytywnie :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już :3
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.