Obserwujesz?

sobota, 28 lutego 2015

AKTUALIZACJA WŁOSOWA LUTY 2015

Hej :)

Ten miesiąc zakończył się całkiem przyzwoicie. Wizyta w banku super, chociaż urlop dobiegł końca... Nadszedł czas na post z mojej ulubionej kategorii: włosy :) 


W lutym używałam zestawu do pielęgnacji z Avonu. Jestem zadowolona, chociaż jedynym minusem okazał się powstały łupież. 
Szampon bardzo ładnie się pieni, wystarczy jego mała ilość na umycie całych włosów. Po umyciu nakładałam odżywkę na długość i zostawiałam na ok. 5 minut. Spłukiwałam ją oczywiście chłodną wodą, zawijałam w turban i po 2-3 minutach spryskiwałam włosy spray'em. 
Efekt? Gładkie włosy, z jednej strony to nawet dobrze, chociaż zjeżdżała mi gumka z kucyka. 


Miałam podciąć końcówki dzisiaj, ale po dokładnym ich obejrzeniu stwierdziłam, że jeszcze trochę poczekam. Nie są rozdwojone, nie kruszą się itp. Spójrzcie na moje włosy niżej, tak wyglądały w styczniu:


W ostatniej aktualizacji pisałyście, że moje włosy wyglądają znacznie lepiej. Znalazłam zdjęcie z lutego 2014, sama jestem zszokowana. Zerknijcie same (zdjęcie sprzed roku jest słabej jakości, bo wtedy zaczął psuć się mój aparat):


Same widzicie u dołu duże prześwity, macie jakiś sposób na nie? Plus chcę dodatkowo, aby bardziej się kręciły, nie prostuję i nie chcę prostych włosów. 

A tu zdjęcie po umyciu, nieuczesane:


Macie sposoby na prześwity 
czy to nieuniknione?

Cya ;)

14 komentarzy:

  1. Takie prześwity po prostu trzeba ściąć ;C Sama się z tym borykałam, ale udało mi się wyrównać włosy.

    PS Zapraszam na rozdanie na mojego bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Avon nie kupuję kosmetyków do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow sporo Ci podrosły włoski :) SUPER

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ci włosy szybko rosna!! nie kupuje wgle kosmetykow z avonu bee

    OdpowiedzUsuń
  5. Też planuje podcięcie, ale narazie jest mi ich szkoda :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Spora poprawa w stosunku do zeszlego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyrównać trzeba włosy i prześwity znikną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyrównanie włosów ,pomoże :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko Ci odrosły :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyrównaj włosy powinno pomóc, nie wiedziałam że produkty z Avonu do włosów są dobre

    OdpowiedzUsuń
  11. też jestem za wyrównaniem! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się jakoś nie mogę zmobilizować do zapuszczenia włosów. Jak tylko podrosną to od razu mnie świerzbi żeby podciąć :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Yes, I follow you on gfc #396, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.