Obserwujesz?

czwartek, 26 lutego 2015

A KIEDY PRZYJDZIE TAKŻE PO MNIE..!

Hej :)

Czy robicie w życiu to, co lubicie?

Zawsze chciałam być nauczycielką, a los zaprowadził mnie tutaj... Chciałam pisać wiersze, ale robię to coraz z rzadziej przez brak czasu. Nie podoba mi się w tym kraju właśnie ten sposób na życie: wszystko szybko, od weekendu do weekendu, chociaż staram się tak nie robić. Bez sensu jest według mnie wychodzić co tydzień do klubu, żeby się napić i zdychać w niedzielę, gdy w poniedziałek czas do pracy. Jakby ludzie nie mieli nic ciekawszego do roboty tylko próbować złego. Irytuje mnie takie podejście do sprawy. Irytuje mnie, gdy ktoś mówi: życie jest jedno. Tak, to prawda, święta racja, ale czy musi ono być denne i opierać się na przyziemnych przyjemnościach?


Jedyne, co ostatnio mnie cieszy to to, że mam bloga. Traktuję go trochę jako pamiętnik. Kiedyś prowadziłam taki prawdziwy, teraz leży pod łóżkiem zaklejony, aby nikt nie mógł przeczytać. We wtorek uczyłam się angielskiego XD Wczoraj znów zrobiłam zakupy, pyszne mandarynki <3 

Zamierzam dzisiaj gotować rosół.

Cya :*

9 komentarzy:

  1. Ja w sumie też chciałabym przekazywać wiedzę innym :)
    A rosołek jest pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, jesteś młoda więc wszystko przed Tobą! chcesz być nauczycielką to bądź! na pewno Ci sie to uda :) a ja już ugotowałam rosół :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam za mało czasu na wszystko, jak wrócę z pracy to ten czas od godziny 16 do wieczora to jak kilka minut eh... tylko obiad, jakieś zakupy spożywcze, ogarnięcie wokół siebie, godzina 20 i padam jak mucha.... Czeka się tylko soboty - kiedy można się wyspać i zrelaksować... Wpadamy w taką rutynę eh, gdzie tu radość z życia, czas na realizację marzeń... ;/ Rosołek....oo tak - zjadłabym......może jutro hmmm ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również dzień zdecydowanie za krótki.. Czasami brakuje czasu na cokolwiek..

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślę, że każdy powinien żyć jak chce i nie powinien narzucać innym ludziom jak mają żyć :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem obecnie na trzecim roku studiów, jednak w listopadzie wzięłam dziekankę z powodu choroby. Już na drugim roku poczułam, że kierunek na którym jestem jednak nie jest dla mnie. Marzę, żeby skończyć psychologię kliniczną i będę do tego wytrwale dążyć. Tylko co mam zrobić , puścić w zapomnienie dwa lata studiów pedagogicznych czy przetrwać rok i poźniej zacząć robić to czego naprawdę chcę?! Życie jest ciężkie ehh, najpierw muszę wyzdrowieć poźniej będę się nad tym zastanawiać:)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcesz mieć dłuższe włosy w krótkim czasie? Zapraszam do dołączenia do wspólnej akcji picia drożdży. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/2015/02/akcja-picia-drozdzy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie rozumiem podejścia wielu ludzi... najważniejsze by iść na zabawę, potańczyć, upić się i to jedyne przyjemności. Kiedy przychodzi co do czego i trzeba być trzeźwym, nie mają nic do powiedzenia i tracą całą verwę w życiu. Tak... życie od weekendu do weekendu to kiepska sprawa i życie ucieka przez palce. Dobrze, że są jeszcze normalni, racjonalni ludzie a marzenia zawsze można spełnić :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.