Obserwujesz?

czwartek, 15 stycznia 2015

WIATR

Czy lubicie czuć wiatr we włosach?
To wspaniałe uczucie, które może wywiać z naszej głowy złe myśli! Trzeba tylko w to uwierzyć.

potargał wiatr...

Hej ;)

Życie ma dla nas wiele niespodzianek, czasami rozczarowujemy się, bo nie jesteśmy na coś gotowi lub zwyczajnie nie czujemy się na siłach. Niestety, czas mija i nie ma co zwlekać. Decyzje podjęte nagle mogą okazać się najbardziej trafnymi. Choć łzy kształtują dni ''bez wspomnień czasem łatwiej żyć''.




Jutro wolne, a więc czas na relaks. Potrzebny mi masaż pleców, ah, ta praca. Wcale nie jest tak źle, ale czasem myślę, co dalej? Wciąż mam te myśli, chociaż obiecywałam sobie, że przez jakiś czas chcę ''pożyć'' dniem dzisiejszym. 

Zastanawiam się nad zakupem odżywki do rzęs RevitaLash, bo moje rzęsy potrzebuję naprawdę czegoś dobrego. Nie jestem jednak przekonana, bo czas kuracji jest długi, a mnie zależy na szybkich efektach, np. jak po olejku rycynowym, muszę się tutaj za nim rozejrzeć. Na nic nie mam czasu, chociaż i tak jest poprawa: wykonuję regularne ćwiczenia na pośladki i używam specjalnego serum, a co tam ;) I przyznaję, ze jestem w tym sumienna. 



Mam urlop na początku lutego, nie mogę się doczekać! Jeszcze trochę posiedzę i idę spać, jutro muszę wstać koło 9 umyć włosy. Jutro może wrzucę wieczorem jakiś makijaż, ale nie obiecuję. Już mamy połowę stycznia... Ehh ;)

Buziaki, paa ;)

12 komentarzy:

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.