Obserwujesz?

sobota, 10 stycznia 2015

GALACTICA, Z KTÓREJ ZADOWOLONA NIE JESTEM

Cześć dziewczyny!

Bohaterem tego posta jest lakier, który od razu wpadł mi w oko. Skusiłam się na niego i bach, się rozczarowałam. Pomalowałam paznokcie w następujący sposób: nałożyłam odżywkę, odczekałam z 3 minuty aż dobrze wyschnie i nałożyłam pierwszą warstwę lakieru. Gdy wysechł dostatecznie, nałożyłam drugą warstwę. Obie nie były ani za cienkie ani za grube. Po 3 minutach dałam wysuszacz i co? Czekam i czekam i nic, w ogóle nie chciało zaschnąć dobrze, co za badziew! Kolejne gówno, które kupiłam. Wkurzyłam się, bo co z tego, że fajnie wygląda jak nijak z jakością? Zawsze maluję paznokcie w podany sposób i nigdy takich problemów. Jestem zła, bo mi się ten kolor podoba. Nie wiem teraz, co zrobić, bo mi miejsce w pudełku tylko zajmuje. Eh.. 

Czy chętnie byście oglądały na moim blogu outfity?






Jak Wam minęła sobota? Mnie bardzo miło, pochodziłam z siostrą po sklepach, a potem byłyśmy w KFC. Na fejsie możecie zobaczyć zdjęcie, oczywiście zrobiłam potem ćwiczenia i zrobiłam spacer szybkim tempem 40 minut. Mam wyrzuty, ale co tam! ;) 

Cya ;P

6 komentarzy:

  1. Mnie osobiście ten kolor nie przypadł do gustu, a za outfitami jestem całkowicie na tak ! ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie kolorek średni, ale jak kto woli :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny z GR i bardzo go lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor świetny, szkoda że z jakością kiepsko :( Jak najbardziej jestem za outfitami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę kupić kosmetyk trochę droższy, ale mieć gwarancję dobrej jakości. Uwielbiam lakiery Vinylux- cena przystępna, a efekt utrzymuje się aż do 10dni . Serio! Cena jest w miarę przystępna i mają super kolorki! http://www.prokosmetyk.pl/kategorie/116/Lakiery_Vinylux.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.