Obserwujesz?

sobota, 17 stycznia 2015

DOM, DO KTÓREGO CHCE SIĘ WRACAĆ

Witam ;)

Dzisiaj post niekosmetyczny, taka odmiana ;) Ostatnio rozglądam się za obrazem do pokoju i sama nie wiem... Chciałabym coś, co będzie ''aktualne'' na cały rok, na każdą porę roku. Nie patrzę na arcydzieła itp., bo malowidła to nie jest sztuka, która bardzo mnie interesuje. Po prostu chcę ''rozjaśnić'' pokój. Lubicie obrazy na ścianie? Mnie się one zawsze podobały, wyglądają tak... Kunsztownie ;)


I trochę inspiracji zdjęciowych, oczywiście pochodzą one z Internetu. 







Cya ;)

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się takie podobają :) nawet nie wiem który najładniejszy, każdy ma coś w sobie.. ale te salony też są jak marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie obrazy się bardzo podobają i u siebie mam kilka☺

    OdpowiedzUsuń
  3. wysnułabym bardzo odważną tezę, że obrazy na śnienie wszystkim się podobają :D kwesto tylko jakie?

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię obrazy, szczególnie modne w sezonie te obrazy - puzzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi podobają się dwa pierwsze bo lubię taki ciepły beż :D


    http://jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.