Obserwujesz?

niedziela, 18 stycznia 2015

BIERZ ŻYCIE JAKIE JEST

Hej ;)

Co u Was?
Weekend powoli dobiega końca. Czy wspominałam Wam już, że znów jestem singlem? Jeśli nie, to mówię teraz. Takie jest życie, pełne niespodzianek. Coś się kończy, coś się zaczyna. 
Pogoda jest świetna, idealna na zdjęcia, niestety, muszę najpierw kupić statyw, bo nie ma kto mi robić zdjęć narazie. I w ogóle chyba kupię inny aparat, bo ten mnie wkurza. Nie ma to jak był mój BenQ. Niezawodny. Jak będę w Polsce to dam go do naprawy i zabiorę go tutaj ze sobą. On był jedyny w swoim rodzaju i najlepszy ;)

Zastanawiałam się nawet nad Canon Ixus, ale sama nie wiem... Czy jakiś Sony?
 Nikon jest ok, ale jednak mnie irytuje ten kretyński sposób ustawiania ostrości i w ogóle... Np. za każdym razem gdy używam samowyzwalacza to do każdego zdjęcia muszę włączać go osobno. I ma mało scen do wyboru.. Niby 20.1 megapikseli, nie mówię, jest ok, ale mój BenQ miał tylko 12 i był o wiele lepszy, może to też kwestia przyzwyczajenia, ale cóż. Zostaję przy swoim.



Miałam iść dziś do kościoła, ale szczerze, trochę humor mi nie dopisał i zapomniałam.. Z drugiej strony... Kościół to tylko budynek, wolę pomodlić się w domu na spokojnie, a nie wśród ludzi, którzy są obłudni i łażą się tylko pokazać, albo swój strój. I tak wszyscy umrzemy. To smutne, bo nie chciałabym odchodzić z tego okropnego świata, w którym króluje nienawiść i seks. 

Potem idę sobie zrobić fasolkę szparagową w sosie na jutro na obiad. 

Może polecicie mi jakiś fajny aparat? 

Cya ;)

7 komentarzy:

  1. Rozstania zawsze są smutne i bez sensu pocieszać, że "wszystko będzie dobrze", bo na pewno w końcu będzie, albo jeszcze lepiej niż było. Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się jakoś :c nie znam niestety aparatów jakiś dobrych, a chciałabym
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/01/jestes-wadca-snow-uwierzyli-bez-sow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bycie singlem jest teraz w modzie więc.. może coś lepszego było Ci pisane? :) Masz jeszcze przed sobą życie!!
    A co do aparatu ostatnio też kupiliśmy sobie nowy, postawiliśmy na kompakt Sony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuje rozstania :c
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze nie wyszlo, 3maj sie dzielnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Życie zaskakuje.
    Trzymaj się ! :)
    A co do aparatu, to niektórzy polecają Sony. Ja jestem bardzo zadowolona z nikona,ale masz rację czasami za każdym razem trzeba ustawiać ostrość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi przykro z powodu rozstania :( Trzymaj się :*

    Co do aparatu, ja miałam kiedyś Sony i często się psuł (może wadliwy egzemplarz).

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.