Obserwujesz?

wtorek, 20 stycznia 2015

BEZIMIENNI - WALKA


Hej ;)

Jak zaczął się Wasz tydzień?
Mój całkiem spoko, tak o zaczęłam skalpel z Chodakowską. Wcześniej zawsze robiłam z nią tylko rozgrzewkę, bo jest naprawdę dobra, a inne ćwiczenia uważałam za nudne. Teraz wiem, że takie nie są i faktycznie czuję dziś mięśnie, hehe ;)

Wczoraj w pracy szybko mi czas minął, jedna przerwa, druga i trzecia... Poleciało ;) Ale była bardzo ładna pogoda, a dziś znowu pochmurno i deszczowo, jak to w Anglii. Irytuje mnie ta pogoda, bo nic za bardzo nie można zaplanować. Pytałam Was o outfity i zdecydowałam, że będą, ale muszę poczekać na swoje tygodnie urlopowe, bo tak to nie mam za bardzo jak wyjść, albo zła pogoda, albo praca. Dobrze, ze dni już się robią coraz dłuższe i dłużej widno na dworze, to może nieraz się wybiorę na zdjęcia po rankach. ;) 

Mam zamiar znów schudnąć, mam teraz taką kretyńską wagę, która pokazuje niedokładnie, więc ważę ok. 47-48kg. Chciałabym tak mieć na spokojnie te 45 i żeby tego nie przekraczać. Ci, co są tu ze mną dłużej wiedzą o mojej ''historii'' odchudzania jeszcze z 2013 roku. Dobrze, ze trzymam chociaż mniej niż 50, ale tutaj jest ciężko, ciągle słodycze pod ręką i inne badziewia. 
Teraz chcę zmienić nawyki żywieniowe na zdrowsze, jeść mniej, ale częściej i bardziej pożywne rzeczy. Do pracy biorę mniej, żeby żołądek się przyzwyczaił. 




Dzisiaj na śniadanie zjadłam jajko na twardo pokrojone na suchej kromce chleba. 
To jest jakieś ~86kcal plus jajko ~93kcal.
Na obiad mam gotowanego brokuła z rybą. 100kcal plus 200(?)

Nie mam zamiaru liczyć kalorii tak bardzo dokładnie, ale chcę się mieścić w 1500 na dzień. 

Cya ;)

17 komentarzy:

  1. Najważniejsza kwestia to ruch ,jeśli ćwiczysz regularnie codziennie ,to możesz jeść co chcesz , nie ma co się katować :) zresztą same ostatnio pozwalamy sobie na dużo słodyczy ,plus oczywiście warzywa i owoce a waga minimalnie drgnie, ale dużo ruchu ,wiec kalorie spalają się ;) Przez wiele lat ważyłam 44-45 kg ,nie wiem jaki masz wzrost , ale przy takiej wadze ,wizualnie wygląda się już gorzej ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. z czego Ty sie chcesz odchudzać ...? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, z czego?? Dziewczyno, jesteś szczupluteńka. Nie chcę Ci truć, ale takim odchudzaniem na siłę można sobie narobić kłopotów.
    Ja ważę około 65 kg i się nie odchudzam. I nie uważam też, żebym jakoś bardzo źle wyglądała. A idealną wagę miałam, według mnie, jak ważyłam 57 kg, wtedy wyglądałam szczupło. Ale miałam taką wagę przez dosyć poważne problemy z układem pokarmowym, więc raczej nie chcę wracać do tamtego okresu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również miałam miły początek tygodnia. Kochana nie patrz na wagę tylko na to , czy ładnie wyglądasz i dobrze się czujesz w swoim ciele. Oczywiście nie zachęcam do tycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bym chciała zrzucić kilka kg :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Waze dokladnie tyle co Ty, a jeszcze rok temu bylo to 42 ;) Rowniez chce zrzucic do 45 i szykuje sie do cwiczen z Chodakowska, tyle ze co sie zebrac nie moge ;) Powodzenia Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również ćwiczę z Chodakowską, ale skalpel już nie jest dla mnie. ;) Życzę powodzenia i wytrwałości. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chudzinka jesteś :) 45 to chyba trochę mało, też zależy ile masz wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś też ćwiczyłam z Chodakowską, teraz chodzę do klubu fitness, nie chcę schudnąć bo schudłam sporo w swoim życiu, ale wyrzeźbić sylwetkę i ciało ;) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. ile masz wzrostu? na tym zdjęciu co wstawiłaś jesteś bardzo szczupła :) owszem ruch to zdrowie i dobre nawyki żywieniowe ale nie trzeba od razu chudnąć :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdziłam i powinnaś jeszcze przytyć, idealna waga dla Ciebie to 49,5 kg
      http://www.odchudzanie-zdrowe.pl/kalkulator_idealna_waga_ciala.htm

      Usuń
  12. Moim zdaniem nie ma co liczyć kalorie, ja staram się jeść zdrowo, ale czasami się trafi coś słodkiego. Nie mam zamiaru bawić się w jakieś diety :) Powinnaś zamiast schudnąć nabrać trochę mięśni wtedy twoje ciało będzie bardziej jędrne i ładnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.