Obserwujesz?

czwartek, 29 stycznia 2015

AKTUALIZACJA WŁOSOWA STYCZEŃ 2015

Hej ;)

Zaraz wychodzę, więc tak szybciutko w wielkim skrócie przedstawię Wam aktualizację włosową. 
W styczniu myłam włosy raz, góra dwa razy na tydzień, cały czas noszę zaczesane do tyłu, opaska + gumka luźno spinająca włosy w kucyk. I tyle, nie czeszę ich specjalnie często, nie trę ręcznikiem, myję w ciepłej wodzie, a płukam w chłodnej, na długości w bardzo zimnej. Uważam, że moje włosy nie puszą się po tym tak bardzo. 
Na zmianę używałam szamponów z Garniera i tego kokosowego, które pokazywałam Wam we wcześniejszych postach. Po umyciu włosów olejek arganowy lub mgiełka kokosowa. 
I to naprawdę wszystko. Teraz w lutym będę używała kosmetyków do pielęgnacji włosów z Avonu, pokażę Wam w nowszym poście, bo nie mam zdjęć. ;)




Nie urosły dużo, w sumie jak... Ale ich jakość się poprawia ;) I to cieszy mnie niezmiernie, bo teraz zależy mi na tym. Przed urlopem chcę dopiero podciąć końcówki i pofarbować na kasztanowy, tak, znowu kasztan. ;) Lubię ten kolor. 

Ok, ja lecę już, a Wam życzę miłego wieczoru ;) 



Cya ;)

5 komentarzy:

  1. Widać że nabrały blasku i wyglądają zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną długość i tez mi się tak falują chociaż wolałabym mieć proste :) Powodzenia w dalszej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne masz oczy na tym zdjęciu ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.