Obserwujesz?

piątek, 12 grudnia 2014

WYSUSZACZ LAKIERU, KTÓRY POKOCHAŁAM

Hej :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić wysuszacz lakieru, który zakupiłam około miesiąc temu. Szczerze, nie przyglądałam się długo, nie zastanawiałam, po prostu zobaczyłam, więc pomyślałam, że przecież się przyda! :) 
To był strzał w dziesiątkę. Jestem strasznie z niego zadowolona. Po nałożeniu lakieru czekam niecałe dwie minuty, nakładam cienką warstwę wysuszacza i ot, chwila moment już są twarde, a co najlepsze pozostawia super połysk. Przykład? Chciałam Wam pokazać wczoraj nowy lakier silk, ale jak nałożyłam ten wysuszacz to pojawił się błysk i nici. ;P 
W weekend muszę nadrobić zaległości na blogu, ciągle praca i praca, ale w sumie polubiłam ją :)

A jakie Wy stosujecie kosmetyki przyśpieszające wyschnięcie lakieru?





Aj, czy macie już kalendarz na 2015? Ja kupiłam taki z kotkami, nie mogłam się oprzeć :D 



Cya 

18 komentarzy:

  1. Jak wrócę do malowania pazurków, rozejrzę się za tym produktem. Mam jedna rzecz z SH i jestem tak zadowolona, że chęcią sięgnę po coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle osób go zachwala, że i ja w końcu muszę go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam żadnego wysuszacza do lakieru, muszę koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam top szybko wysychający ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że jest bardzo dobry :) Ja do tej pory nie używałam wysuszaczy lakieru, ale ten z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam Seche Vite i bardzo go lubię, ale ten mam ochotę przetestować

    OdpowiedzUsuń
  7. Dica maravilhosa amei
    Tenha bom final de semana, Curta e Siga o meu canal
    https://www.youtube.com/user/NekitaReis

    OdpowiedzUsuń
  8. super, a gdzie go dostalaś?:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go w drogerii SuperDrug w Yeovil

      Usuń
  9. dziękuję za szybką recenzję :) na pewno go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uzywam sprayu do wysuszania i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę wypróbować, może też się zakocham :)

    ____________________
    ja & mój blog po raz kolejny w magazynie
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taki wysuszacz z Inglota i eveline, z Inglota jestem zadowolona a ten drugi to średniak:/
    Z sally hanson nie miałam jeszcze ale mam preparat do usuwania skórek i jest kultowy :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.