Obserwujesz?

czwartek, 25 grudnia 2014

OSTATNIE DENKO W TYM ROKU

Hej ;)

Jak tam minęła Wam Wigilia?
Mnie całkiem fajnie, dużo dzieci, które broiły, dużo hałasu, ah, jak miło było dziś obudzić się w łóżku i ''usłyszeć'' ciszę :D

Dzisiaj ostatni projekt denko w 2014 roku. Zleciało, co? 
Pokazuję kosmetyki, które faktycznie sięgnęły dna. Używałam je w listopadzie i grudniu.

1. Krem do rąk Dove. Jestem z niego strasznie zadowolona, niestety jeszcze nie zakupiłam kolejnego. Ten jest bardzo wydajny, w sumie ostatnio mi się skończył, a używałam go jakoś od września chyba. Świetny i niedrogi, max 8 funtów, albo mniej chyba.




2. Żele pod prysznic. Z wszystkich jestem zadowolona. Dla mnie najważniejsza jest wydajność, te się sprawdziły idealnie ;)



3. Uwielbiam je i teraz zakupiłam grejpfrutowy. Po pierwsze: bardzo ładnie pachną i naprawdę działają. Jestem bardzo zadowolona. 


4. Nie zauważyłam wybielania, zastanawiam się nad jakimś zabiegiem albo coś, bo chciałabym mieć bielsze zęby. Pasta jak pasta, z pewnością ją znacie.

5. Lubię ten zapach, ale za krótko się utrzymywał i nie kupię więcej. Teraz bardziej gustuję w wodach toaletowych i perfumach ;)



6. Jest rewelacyjny. Ostatnio go zamieniłam na wodę micelarną też z Garniera, pokazywałam ją Wam w nowościach, ale co, zużyłam pół butelki i nic. Jestem bardzo z niej niezadowolona i wczoraj kupiłam ten sam tonik. Momentalnie pomaga rozjaśniać zaczerwienienia i zmniejsza widoczność wyprysków. Mój hicior normalnie ;)



7. Ulubiony żel do golenia. Nie zostawia podrażnień, zawsze po niego sięgam, polecam.



8. Porażka totalna. Nie kupujcie, bo te plastry to lipa, W ogóle nie zauważyłam żeby coś pomogły...



__________________________________________________
Na pewno znacie większość z tych kosmetyków.
 Jak się u Was sprawdziły? 

Cya ;)


6 komentarzy:

  1. Świetny post !

    Wesołych Świąt :*

    zapraszam: http://www.tynka18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka kosmetyków z tego denka i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam ten krem z Dove i tez bardzo lubiłam :) I żel do golenia też calkiem fajny, aczkolwiek ja nie zawsze używam :) Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie dużo tego zużyłaś, mi jeden żel pod prysznic starcza na 3 miesiące :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hohoho :) nazbierało Ci się tego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, nareszcie znalazłam kilka chwil, aby napisać i życzyć Tobie spokojnych świąt i udanego sylwestra :*
    Powodzenia w blogowaniu i wytrwałości w noworocznych postanowieniach ;)
    Pozdrawiam - Ilona - ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.