Obserwujesz?

sobota, 20 grudnia 2014

KOLCZYKI

Hej ;)

Dzisiaj zostałam na nadgodzinach, ale i tak szybko ten czas minął. Wigilia już we środę, a ja nie mam jeszcze nic przygotowanego. Jutro czeka mnie od samego rana szaleńczy Christmas shopping ;P 

Co roku na każdym blogu same świąteczne zdjęcia, itp. Ja jakoś szczególnie nie lubię ''obchodzić'' świąt, ponieważ bardziej przeżywam to duchowo, w sercu. Ludzie skupiają się często na tym, co wcale nie jest najważniejsze. Czy te wszystkie dekoracje są naprawdę potrzebne? Dla mnie to robienie cyrku z poważnego wydarzenia, chociaż nie uważam, ze to coś złego, ważne, żeby to nie przysłoniło tego, co naprawdę istotne, 

Nie mam przekłutych uszu, czy to dziwne? ;) 
Jakoś nigdy nie chciałam, chociaż wczoraj skusiłam się na klipsy, a tak jakoś, warto spróbować, nawet jeśli kojarzą się ze starymi ciotkami. ;))






Cya ;)

8 komentarzy:

  1. nie lubię kolczyków, ale te wyglądają całkiem ładnie :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolczyki z chęcią bym takie zakupiła :) pamiętam jak ja kiedyś nosiłam takie kolczyki na magnesiki ale bardzo bolały od nich uszy więc przebiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne te kolczyki :) co do świąt to długie przygotowywanie a później zlecą jak nie wiem co :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mam dziurek w uszach, więc jak dla mnie to bardzo dobra opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardo ładnie wyglądają na uchu ;-) ja mam trochę klipsów po mamie :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie w nich wygladasz - na dokładkę zupełnie nie widac że to klipsy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolczyki ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezle, ze nie masz przebitych uszu ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.