Obserwujesz?

środa, 17 grudnia 2014

KILKA NOWOŚCI

Hej ;)

Jak minął Wam dzisiejszy dzień?
Mam zamiar dzisiaj trochę spędzić czasu na blogu, skończyłam o 14 pracę i jakoś tak dzień dłuższy się wydaje. Tyle można zrobić. W piątek chcę zrobić propozycję makijażu na Sylwestra, Mam fajny pomysł, mam nadzieję, ze mi wyjdzie tak jak chcę to zrobić ;) Denko zrobię z listopada i grudnia razem, pod koniec tego miesiąca aktualizacja włosowa, a razem z nią recenzja duetu kokosowego do włosów ;) 

Jak spędzacie święta? 
Ja z narzeczonym idziemy do mojej siostry, gdzie będzie sporo ludzi, pierwsze moje święta bez rodziców. Nie ukrywam, ze wolałabym z nimi być w ten czas, ale cóż, nie dam rady. :(

Jak podsumować mam ten rok?
 Strasznie ciężka decyzja, miałam wiele planów, ale chyba tylko wyszło zdanie matury ;) Chociaż nie, byłam nad morzem w wakacje, usamodzielniłam się, pracuję... O, muszę urlop zaplanować, tylko sama nie wiem na co ja tyle dni wykorzystam ;)

A teraz pare nowości kosmetycznych, z których jestem bardzo zadowolona, najbardziej z zestawu Pur Blanca ;)











Cya ;)

25 komentarzy:

  1. Pur Blanca ładnie pachnie :)
    ja mam tylko Wogilię w domku, za to 25-26 grudzień jesteśmy na weselu

    OdpowiedzUsuń
  2. e tam, fajne też takie święta i w dodatku pierwsze z narzeczonym :) niestety nic z tych kosmetyków nie posiadam :/

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapach Pur Blanca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam nic z tych kosmetykow ze zdjec :/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kosmetyki :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne te rzęsy, będą pięknie wyglądać na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcialabym umiec przyklejać sztuczne rzęsy ✌

    OdpowiedzUsuń
  9. O kiedyś od pur blanci byłam uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam niczego co tu wymieniałaś xD

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzię, że lubisz kosmetyki, u mnie jeszcze do jutra trwa konkurs w którym można wygrać zestaw naturalnych kosmetyków o wartości 150 zł ;) https://www.facebook.com/klauditte

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem co bede robic w swieta jeszcze, ogolnie jako nie bardzo je lubie. :c
    + Zaobserwowałam, bo podoba mi się Twoj blog. Jeśli mój przypadnie Ci do gustu to mam nadzieję na rewanż. ;3

    Pozdrawiam cieplutko w te chłodne dni i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem rozmarzona w sztucznych rzesach hahaha chcialbym je kiedys wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na posta, takie pytania są super!

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości, też lubię ten zestaw Purblanca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzję duetu do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sylwek na imprezie swieta w domu z goscmi :)
    super rzeczy!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczy fajne:) Super Liner z Loreal bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż za cudeńka :) przypadły nam do gustu ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. ;) Ja mam nadzieję, że na święta spadnie chociaż trochę śniegu. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam i zapraszam na nową świąteczną sesję.
    Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam okazji testować linera w pisaku sama nie wiem czemu, reszty produktów też nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że mi również uda się zdać maturę.
    Nie znam żadnego z produktów, które pokazałaś w tym poście ;/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.