Obserwujesz?

sobota, 13 grudnia 2014

I ŁZOM NIE MA KOŃCA...

Cześć dziewczyny.

Jest późno, owszem, ale nie mogę nie napisać posta, bo akurat teraz mam wenę. Obejrzałam film pod tytułem ''Mój przyjaciel Hachiko'' i już w połowie seansu zaczęłam płakać, a gdzie tam płakać, wyć!
Oczy mnie strasznie bolą, napuchnięte, siedzę taka zasmarkana... 

Na pewno słyszałyście o tym filmie. Opowiada on o psiaku znalezionego przez człowieka wieku średnim, który ma żonę i dorosłą córkę. Znalazł pewnego dnia Hachiko, takie dał mu imię, na peronie i, mimo że nie chciał go zatrzymać, pies został jego najlepszym przyjacielem.
Sceny są poruszające, zresztą, sami obejrzyjcie w jakiś wieczór, naprawdę warto. 


Oglądałyście?



Cya ;)

10 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie mam ochoty na takie filmy. Też obserwuję :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten film ale przez niego tracę miliony łez. Oglądałam go chyba z setny raz pare dni temu i wyłam strasznie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam , film jest taki życiowy i prawdziwy . Ukazuje jak bardzo zwierze może przywiązać się do swojego pana ba nawet go pokochać ;) Też płakałam , każdy człowiek który ma serce wzruszy się i przeżyje ten film , może nie w ten sposób że będzie płakał ale być może w jego głowie coś się pojawi . Tylko ludzie bez serca powiedzą że film jak film ;) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam, jest świetny ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, coś mi się wydaje że już go widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądałam kiedyś ten film, piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam i pewnie nie obejrzę bo wyleje hektolitry łez. Nie lubię filmów, w których dzieje się jakiemuś zwierzęciu krzywda, bądź jest zdane tylko na swój los. Odbiegając troszkę od tematu... Co tydzień staram się wpłacać jakis grosz na schroniska, serce się kraje widząc te wszystkie biedoty za kratkami. Ale na pewno lepiej w schronisku z jedzeniem niż szwendające sie po ulicach bez celu, bez jedzenia i w zimnie... Sama mam 4 psiaki i chociażbym chciała jakiegoś przygarnąć to nie ma gdzie ;/ A jeszcze jak widzę ludzi świadomie znęcających się nad zwierzęciem to wychodzę z siebie i staję obok. Nie pojmuję wgl jak tak można -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tym filmie ale jeszcze nie widziałam, kiedyś będę musiała nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.