Obserwujesz?

niedziela, 7 grudnia 2014

GROSZKI I RÓŻE

Hej :)

Co u Was?
Ostatnio miałam mniej czasu na bloga, bo pracowaliśmy po 10 godzin. Z drugiej strony to dobrze, bo pieniądze na święta się przydadzą. 

Zbliża się koniec tego roku, wielkimi krokami, nieuchronnie... I co dalej?
Jak można podsumować ten 2014? Tyle się wydarzyło w moim życiu. Tyle porażek jak i wspaniałych momentów, że aż łezka się w oku kręci na samą myśl. Najwięcej emocji chyba było w obawie o stratę tego bloga, jej, ale się naryczałam... W ogóle ten rok to dziwny był, wzloty i upadki. Skończyłam szkołę, zdałam maturę, choć tak się obawiałam o matmę... Niemiecki na 100% i co, i w Anglii jestem. Zastanawiam się co zrobić ze swoim życiem, teraz mam pracę i jestem dumna, bałam się, że sobie mogę nie poradzić, jak to będzie, tyle pytań bez odpowiedzi. Dopiero smakuję życia i stwierdzam, że wcale nie jest takie łatwe jak się to wydawało z perspektywy gówniarza. Chociaż, co ja mogę mówić, 19 lat to i tak niewiele. 

Używam już tego szamponu kokosowego i odżywki, aj wiecie jakie fajne mam włosy po tym duecie... :) Miękkie i pachnące. Zresztą zobaczymy jak będzie dalej. Dostaliście coś na Mikołajki? Ja nic.

Ta piosenka ciągle siedzi mi w głowie



Cya ;) 

7 komentarzy:

  1. Ja czekam na gwiazdora bo ma dla mnie pedzle z zoeva :D Mikołaj niestety nie pokazał się u mnie... no cóż cos za coś :D Poczekam na gwiazdkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie też nic, muszę sobie sama coś sprawić:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. wow niemiecki na 100% pociłaś :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Ewę Demarczyk!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorosłość nie jest łatwa, ale nie ma co się łamać, tylko konsekwentnie dążyć do celu. Uszy do góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje samodzielnosci i poradzenia sobie w Anglii :) Mikolaj pewnie nadrobi w Wigilie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.