Obserwujesz?

niedziela, 28 grudnia 2014

CO PLANUJĘ W NOWYM ROKU...

Hej ;)

Co roku piszę sobie w pamiętniku postanowienia na kolejny rok. W ubiegłym chciałam schudnąć, poprawić oceny i udało się. Schudłam, ważyłam nawet tyle ile chciałam. Los chciał, ze i tak znowu teraz przytyłam, na szczęście nie nie ma piątki z przodu, czyli jest ok. 
Oceny? No tak, szkołę skończyłam, maturę zdałam, nawet lepiej niż się spodziewałam. Planowałam też lepiej zadbać o włosy, to też się spełniło.

Rok 2014 był dla mnie... Dziwny! Wydarzyło się wiele rzeczy w moim  życiu zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Dużo z nich dało mi do myślenia, jedne czegoś nauczyly, inne przeminęły z wiatrem... 
Z drugiej strony rok 2014 był magiczny, to moje ostatnie naście lay. Tak bardzo nie chcę się starzeć, dwudziestka? Jak to okropnie brzmi, lecz żyć trzeba dalej. Dopiero szłam do liceum, a tu już ponad pół roku jak je zakończyłam. Czy brakuje mi szkoły? Czasem zatęsknię, ale to za konkretnymi sytuacjami, tak to nie. 



Chciałabym, aby 2015 przyniósł o wiele więcej dobrych rzeczy. Chcę dołożyć ręki do mojej drogi życiowej tak na poważnie, bo czas ucieka i nim się nie obejrzę może go zabraknąć.

  • Na pierwszym miejscu stawiam sobie za cel poświęcenia więcej czasu na naukę angielskiego. Wiadomo, powrót do książek nie cieszy mnie zbytnio, ale jak mus to mus. 
  • Chciałabym skupić się na blogu, rozbudować go w nowe kategorie, aby przyciągnąć uwagę nowych czytelników. To cud, ze udało mi się go odzyskać, dlatego takiej szansy nie chcę zmarnować.
  • Muszę zacząć się modlić częściej, bo często mi to umyka. Niejednokrotnie jestem zmęczona po pracy i kiedy się położę od razu zasypiam. Uwierzcie, ze modlitwa naprawdę pomaga.
  • Więcej czasu dla poezji! Jaka jestem na siebie zła za te przerwy... Aktualnie tworzę coś patriotycznego. Marzę o wydaniu tomiku i wierzę, ze to się kiedyś spełni.
  • Schudnąć? Kolejny rok - to samo. Chociaż te 45kg, teraz ważę 48, czasem pokazuje 48 z hakiem. W tym podpunkcie są inne postanowienia: zdrowe odżywianie, wysiłek fizyczny. Czas zadbać na nowo o kondycję i do końca doprowadzić naukę szpagatu. 




Jest tego sporo, ale człowiek musi wymagać od siebie więcej niż od innych. Wy też na pewno nie jeden raz robiliście listę z postanowieniami. I jak? Problem jest w nas, bo nie wierzymy w siebie, a wiara to już połowa sukcesu. 

Jestem pozytywnie nastawiona na nadchodzący rok, a Wy? ;)

Cya ;)

PS. zdjęcia z Internetu

16 komentarzy:

  1. Powodzenia z postanowieniami na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nowych postanowieniach ;) ja też mam kilka zaplanowanych na nowy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam kilka postanowień i mam nadzieje, że się uda :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo z angielskim ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Postanowienia - koniecznie!!! Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia z postanowieniami, ja też jestem dobrze nastawiona na 2015r. !

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia z postawieniami
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe postanowienia :)
    Mi moich na 2014 rok nie udało mi się spełnić niestety ;/
    Chyba na 2015 rok moje postanowienia powieszę nad łóżkiem !
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nowy rok, to nowy rozdział w życiu, coś się kończy coś zaczyna ;) życzę powodzenia w spełnianiu postanowień i zapraszam do siebie ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Starzec sie??? Kochana, to dopiero 20 lat :)! 3mam kciuki za Twoje postanowienia i zycze szczesliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w realizacji wszystkich postanowień :) Ale 20 lat to najpiękniejszy wiek, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne postanowienia ! Warto czasem sobie postawić wymagania :)
    Jeśli chodzi o bloga, również muszę się przyłożyć :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia z tymi postanowieniami, tylko z tym chudnięciem uważaj, żebyś nie zniknęła ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.