Obserwujesz?

wtorek, 23 grudnia 2014

CHRISTMAS MAKE UP 2014

Cześć ;)

Jutro wigilia, jakie to odkrywcze, prawda? :)
W dobrym nastroju się dzisiaj obudziłam, niestety, nie trwał on długo, kiedy dostałam wiadomość z poczty, ze moja paczka nie mogła być dziś dostarczona... Z kretyńskich powodów, mam nadzieję, że jednak wszystko się dobrze skończy, bo zamówiłam buty na jutro. 

Dzisiaj przedstawiam Wam moją propozycję makijażu na wieczór wigilijny, Oczywiście dla niektórych może być przesadzony. Dla mnie jest ok, chociaż jutro na pewno pomaluję się inaczej, ten nie pasowałby do mojej kreacji ;)






 Buziaki, pa ;)

10 komentarzy:

  1. Ładne kolorki na oku , taki make up w sam raz na taką okazje :)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo ładny. Jeśli mam wybór, to wybieram kuriera, bo poczta ma u mnie dużo minusów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie narzekam ani na kuriera ani na pocztę
    Trzeba być wyrozumiałym

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczy masz śliczne! :) A z paczkami przed świętami niestety prawie zawsze są jakieś problemy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i cudowne zdjęcia! Bardzo lubię takie notki!
    Życzę dużo powodzenia w blogowaniu! I Wesołych Świąt ♥

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oczka super Ci wyszły, ja ostatnio lubię takie z nuta niebieskiego/granatu choc do tej pory myslałam ze mi pasować on nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż bardzo fajnie wyszedł. Wierzę, że paczka dziś dotrze. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.