Obserwujesz?

sobota, 27 grudnia 2014

AKTUALIZACJA WŁOSOWA GRUDZIEŃ 2014

Hej ;)

Czas na podsumowanie tego roku jeśli chodzi o zapuszczanie włosów. Dużo centymetrów nie przybyło, postawiłam na pielęgnację, bo wolę mieć krótsze włosy, a zadbane. 

Wiele jeszcze brakuje moim włosom do ideału, ale i tak jestem z nich dumna, bo zauważyłam poprawę. Na Wigilię wyprostowałam włosy, czego nie robię już mega długo i to mnie podbudowuje trochę. 

Tutaj zdjęcie porównawcze z miesiąca przed i obecnie, zrobione 10 minut temu. 




Jak widzicie jest niewielki przyrost, ale zawsze coś. Im lepiej o nie dbam, tym bardziej się wywijają i nawet mi się to podoba. A teraz czas na pielęgnację.




Sprawdziłam ten szampon i odżywkę pod względem składu i wychodzi na to, ze jest to całkiem wartościowy duet. Jak możecie zauważyć zużyłam niecałe pół butelki szamponu w miesiąc. Jest bardzo wydajny, dość gęsty, strasznie się pieni. Dużym plusem jest cudowny zapach, taki słodkawy, ale czuć też kokos. Do negatywnych spostrzeżeń zaliczam to, ze bardzo plącze włosy.
Odżywka ma dziwną konsystencję, bardzo gęstą, jest biała i trochę śmierdzi, zalatuje takim jakby woskiem czy czymś, nie umiem opisać. Nakładałam ją na długość włosów na 5 minut, potem spłukiwałam chłodną wodą, jak spłukałam całą to brałam długość włosów pod zimną wodę, po takiej pielęgnacji nie puszyły się. 
Jestem bardzo zadowolona z kompozycji tych kosmetyków, niestety odżywki dużo tam nie zostało, ale dokupię w przyszłości na pewno. Za całość zapłaciłam 16 funtów, uważam, że się opłacało. Za taką cenę taki skład! Jestem zdecydowanie na tak.

A teraz kilka innych zdjęć włosów:





A jak Wasze włosy? Rosną? :))

Buziaki, pa ;*

10 komentarzy:

  1. Moje włosy? Obcięłam je w październiku i tego żałuję, ale zmusiło mnie to do dbania o nie i pewnego rodzaju włosomaniactwa. Nie sprawdzałam ile rosną, ale według mnie nadal za wolno. :( Ale myślę, że do wakacji powinny mieć zadowalającą długość, oby. Zaczęłam też starać się o ich rozjaśnienie, również z nadzieją, że do wakacji będą jaśniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie, http://herbivicus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy rosną dosyć szybko i nie nadążam z podcinaniem grzywki. Chyba dobrze zrobiłam odstawiając farby do włosów ;) Ty masz ładne włosy takie lśniące, aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne błyszczące włosy :))
    moje rosną dość wolno, ale jak narazie nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi sie, ze sporo urosly? Bardzo ladnie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie sporo urosły, jak to w ciągu miesiąca ;o
    Moje, zeby tyle urosły to chyba rok potrzebują XD

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo urosły jak na miesiąc ;o śliczne włosy
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ah wez nie mow... wypadaja jak szalone :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny przyrost w miesiąc :)
    Szkoda, że szampon plącze włosy. Miałam na niego ochotę, ale moje włosy niestety są bardzo podatne na plątanie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy dużo ładniej teraz wyglądają, zastanawiałam się właśnie nad kupnem kosmetyków z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy są w o wiele lepszej kondycji, widać to na zdjęciach :)
    Ostatnio też postawiłam na pielęgnację i widzę same zalety!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.