Obserwujesz?

niedziela, 14 grudnia 2014

A TAKA UDANA NIEDZIELA

Hej :)

Nie mogłam w nocy zasnąć przez te popołudniówki, położyłam się po północy i nic... Leżę i leżę i oczu zamknąć nie mogę. Poszłam spać coś po 3 w nocy ;/ Wstałam o 9, umyłam włoski (w niedzielę dbam o nie ''lepiej''), zjadłam i razem z moim chłopakiem poszliśmy na zakupy do Tesco. To nie jest najlepsze, najbardziej jestem zadowolona z tego, co było potem. Poszliśmy do B&M i w koncu kupiłam nową szafę, taką składaną, ale już ją polubiłam! Kupiłam też trochę zapachów, a co tam, trzeba poszaleć. No i dzisiaj w końcu założyłam sztuczne rzęsy, co widzieliście pewnie na fanpage'u ;)


1.Tak wygląda moja ''garderoba'' teraz.





2. Zapachy, które kupiłam w zestawach.





3. Jak wyglądają sztuczne rzęsy u mnie? ;) 
Mnie się podoba bardzo i pewnie sobie kupię więcej.


 A jak Wam minął weekend? ;)

Cya ;]

10 komentarzy:

  1. Rzęsy świetnie wyglądają, a nie "jeździsz" nimi po okularach jak mrugasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście nie, obawiałam się tego, ale ku mojemu zdziwieniu jest ok :)

      Usuń
  2. Fajna szafa - mi też by się taka przydała :) Pięknie wyglądasz z tymi rzęsami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta szafa i jak poukładane ładnie, ciekawa jestem zapachów:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog życzę powodzenia w prowadzeniu
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  5. perfumy Lady Gagi sa bardzo fajne :)

    http://joannaruminska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę perfum GagiL)
    http://brzozowskyy001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, cudownie te rzęsy wyglądają :) a co do garderoby to jaki porządek :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.