Obserwujesz?

niedziela, 2 listopada 2014

KOLEJNY MAKIJAŻ W BRĄZACH

Hej ;)

Ostatnio w ogóle się nie maluję. Nie mam czasu, do pracy nie muszę, nie chcę. Wolę robić makijaż na większe wyjścia albo dla Was, na bloga. Dzisiaj nie będzie to nic nadzwyczajnego. Jest to prosty makijaż, do którego wykorzystałam 3 cienie, tusz do rzęs, dwie kredki i pomadkę. Bardzo lubię brązowy kolor, dlatego często go używam jeśli chodzi o malowanie się.

Staram się przyzwyczajać włosy do rzadszego mycia, obecnie jestem na etapie dwa razy w tygodniu. Dzisiaj umyję pod wieczór, następnie w środę. Jutro może pokażę jakiś nowy lakier, zobaczę. ;) 

Pamiętajcie o konkursie








A tutaj zdjęcie z fleszem. ;)



Co o tym sądzicie?

Cya ;)

12 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam Makijaże w brazach, ale na Codzień stawiam na delikatniejsze odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię brązy :) Najczęściej powieki maluję tymi kolorami. Śliczny makijaż, bardzo ładnie rozświetlone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny makijaż :)
    Nie lubię kiedy ktoś nakłada tony makijażu na siebie, lepiej dać trochę mniej, a ciekawiej to wygląda.
    Ja włosy myję codziennie, ponieważ no, nie amm innego wyjścia :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż. Ja sama się nie maluje jeszcze cieniami bo nie mam gdzie nawet :) ale podobają mi się w brązach właśnie :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com''>♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam, ja beztalencie totalne jutro wypróbuję na sobie ;)
    Zapraszam do siebie http://fochzprzytupem.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.