Obserwujesz?

niedziela, 9 listopada 2014

GOLDEN ROSE&SEVENTEEN

Hej ;)

Czy Wam również niedziela tak szybko zleciała? 
Znowu jutro do pracy, ehh.. W ogóle nie wypoczęłam, ale co zrobić. 
Znalazłam chociaż trochę czasu dziś, aby zrobić brwi i paznokcie. Wieczorkiem czeka mnie jeszcze mycie włosów i nakładanie odżywki ;) Prostownicę schowałam do szafy, żeby mnie nie kusiła. 

A na paznokciach 4 warstwy: dwa razy odżywka+pomarańcz+golden rose. Sami zobaczcie i oceńcie. Zdjęcia robione są z fleszem, kolory nie są przekłamane, wszystko wygląda jak na żywo. ;)

Czekam na Wasze opinie.





Cya ;)



22 komentarze:

  1. Niedziela dla zdrowia i piękna! Tak trzymać :) Ja się jakoś nie mogę zdyscyplinować, jeśli oto chodzi :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    + u mnie: duużo KRATY, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śiwetnyy blog i piękne pazurki <3 :phttp://nataliasblloog.blogspot.com/

      Usuń
  2. Ja prostownicę już dawno schowałam do szafy :) ostatnio trochę ją odkurzyłam, ale jakoś mnie mimo wszystko nie przekonała :) ślicznie pomalowane paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście moje włosy są same w sobie proste jak druty, więc prostownica na nic mi się zdaje ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wzorki i śliczne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również niedziela minęła szybciutko ;)
    Paznokcie wyglądają ślicznie :)
    Dziękuję za obserwację, zapisuję blog i będę wpadać często :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chowaj prostownicę i nie wyciągaj! :D
    Śliczne masz paznokcie, taki kształt bardzo mi się podoba :) Połączenie lakierów bardzo fajne, ciekawie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie połączyłaś oba kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor !
    Miłego dnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne połączenie kolorków ;) Golden Rose baaardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy efekt na panokciach. Ja niestety musiałam swoje obciąć na krótko :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie to wyszło -podoba mi się !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam. Bardzo podobają mi się Twoje pomysły, muszę tylko nakłonić moją diablicę aby zrobiła sobie takie same orange'owe pazurki ^^ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te pazurki :D

    Zapraszam http://debezja.blogspot.com/2014/11/lekcja-2.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah, też przez dłuższy czas prostowałam włosy i teraz jestem na odwyku, prostownica schowana i nawet mnie do niej jakoś tak bardzo nie kusi ^^
    Śliczne pazurki, szkoda, że mi nie wolno malować paznokci do szkoły ._.

    OdpowiedzUsuń
  16. Od zawsze podziwiam osoby, którym chce się robić takie fajne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne pazurki!! :*

    → http://melbrix-magazine.blogspot.com/ ← ✿Zapraszam serdecznie na mojego bloga , każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.✿

    OdpowiedzUsuń
  18. Woooow ! Jaki efekt *,* Obserwuję , liczę na rewanż

    Zapraszam :
    http://www.tynka18.blogspot.com/
    i fanpage
    https://www.facebook.com/tynka18.blogspot

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.