Obserwujesz?

czwartek, 20 listopada 2014

GARNIER FRESH REFINING TONER SHINE BE GONE

Hej :)

Nie miałam dzisiaj posta pisać, ale co tam :) Pomyślałam, ze mogę Wam napisać recenzję produktu, który już używam jakieś 2 miesiące. To moja trzecia butelka tego toniku. Koleżanka mi go poleciła, więc kupiłam. 
Jest przeznaczony do cery tłustej, czyli takiej jak moja. Ciągle się świecę na czole, wyglądam strasznie, ale cóż. 

Nie znalazłam w Internecie po polsku opisu, więc postaram się sama przetłumaczyć, co mówi producent ;)

Ekstrakt z ziaren moringi jest znany ze swoich właściwości oczyszczających:
-tonik eliminuje wszystkie pozostałe ślady po makijażu i zostawia skórę czystą,
-wzbogacony o ekstrakt z zielonej herbaty pomaga oczyścić skórę i zwęża pory,
-pozostawia skórę stonowaną i czystą.

To tak w skrócie, co najważniejsze. 

Bardzo mi przypadł ten tonik do gustu, chociaż ma jedną wadę. Mimo wszystko, moja skóra się po nim bardziej świeci. Używam go zawsze przed snem, rano myję twarz mydłem siarkowym i efekt całkiem dobry. Jest o niebo lepiej niż kiedyś. Ciągle musiałam używać korektora, a teraz śladowo.

Nie wiem jak by moja skóra wyglądała gdybym go odstawiła. Jutro idę na shopping, więc kupię kolejny, bo mi tego mało zostało. I chyba kupię jakąś herbatę oczyszczającą czy coś. Pomału staram się zmieniać nawyki żywieniowe, w sumie nie tak całkiem, jem mniej słodyczy i skromniejsze posiłki. Teraz do pracy na pieszo chodzę, więc trzeba wykorzystać okazję, że można schudnąć. A przydałoby mi się.

Znacie ten tonik? A może macie lepsze ''cuda''?
 Piszcie koniecznie ;)



Cya :)

13 komentarzy:

  1. Stałam dziś przed półką z produktami Garnier i nic nie kupiłam w końcu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam.:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu, jednak ogólnie kosmetyki z Garnier lubie. Teraz wykończę tonik z Marionnaud to biore sie za serie z Ziaji, liscie manuka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za radę, skorzystam :) w sumie nie zaszkodzi spróbować. :) pozdrawiam.

      Usuń
  4. zacznij stosować kosmetyki do cery normalnej, bo te do skóry tłustej mogą powodować nadmierne powstawanie sebum, zależy jak czyja skóra reaguje

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie nie służy ten produkt niestety :(

    _____________________________
    kolejna porcja rzeczy do sprzedaży!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwalę sobie produkty Garniera, ale używam obecnie Nivea :-) , buziaki
    Obserwuje i licze na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uzywalam tego toniku i polecam ale osobiscie to przyzwyczailam sie do miceli ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam go
    obecnie używam toniku z avon

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znalam, musze sie za nim rozejrzec :) 3mam kciuki za zmiane nawykow ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Toniki lubię i teraz mam tonik z Baikal Herbals :) A czasami zamiast nich używam hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.