Obserwujesz?

niedziela, 16 listopada 2014

BARRYM AQUARIUM COLLECTION AQNP5

Hej ;)

Powoli kończy się ten weekend, a szkoda ;(
Wczoraj skusiłam się na zakupy, a tak o, kupiłam buty, lakier, maseczki itd... W ogóle włosy mi zaczęły okropnie wypadać, chyba przez jesień, bo tak sobie rozmyślałam na ten temat i zauważyłam, ze to jest cykliczne. Co roku na jesień wypada mi więcej włosów. 

Jutro do pracy, oj, jak ja to polubiłam :) 

Dzisiaj w sumie post o lakierze, który od razu wpadł mi w oko. Miałam ich już nie kupować, bo mam dużo, ale ten... Nie mogłam się oprzeć. Strasznie mi się podoba ten kolor. Co inne światło to inaczej wygląda.. :) Wystarczyła jedna warstwa, świetne krycie ;) Jedynym minusem dla mnie jest wąski pędzelek... 
Lakier nałożyłam na dwie warstwy odżywki, ponieważ inaczej byłoby widać ruchy pędzelka.

Przypominam o konkursie

Jak Wam się podoba?




 Cya ;)

20 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Niespotykany kolor - swietny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier robi świetny efekt na paznokciach ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu wspaniały, uwielbiam ten efekt na paznokciach i to w zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kolorek-podoba mi się !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś innego :D świetnie wygląda.. patrząc na moje nudziaki dzisiejsze to u Ciebie rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawy, taki inny.. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolorek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny ten lakier :) 3mam kciuki Kochana, zeby to wypadanie ustalo jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny lakier ! :)

    Zapraszam :
    www.tynka18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. troszkę nie mój kolor ale bardzo się błyszczy :) zwykle jesienią wypadają włosy, mało witamin itd

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ;) Bardzo ładne!
    Zapraszam :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kolor jest po prostu boski ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.