Obserwujesz?

niedziela, 30 listopada 2014

AKTUALIZACJA WŁOSOWA LISTOPAD

Hej ;)

W końcu czas dla bloga... Teraz będę miała go więcej, bo na rano do pracy. ;) Czeka mnie denko, nowości kosmetyczne, lakiery itp. Eh, a gdzie czas na to wszystko? W ogóle muszę teraz trochę pooszczędzać, idą święta ;)

Cały listopad używałam szamponu i odżywki z Garniera. Szampon - super, ale odżywka.. Nic, tyle że włosy nie plątały się po jej użyciu. 

Butelka szamponu ma duży otwór, kosmetyk jest dość rzadki, ale bardzo wydajny, świetnie się pieni, dobrze oczyszcza. W sumie...
W listopadzie włosy umyłam 9 razy! 
Tylko, ponieważ, po pierwsze przyzwyczajam włosy do rzadszego mycia, a po drugie po tym szamponie nie potrzebowaly one więcej ;)
Odżywka jest o wiele gęstsza od szamponu, jest... śliska i trzeba uważać zeby nie spadła z rąk. No i wytrzymałam ten miesiąc bez prostownicy :) Jestem z siebie dumna. Tak włosy prezentują się obecnie, zdjęcie zrobione 10 minut temu:




Cya ;)

8 komentarzy:

  1. świetna aktulizacja :)
    Zapraszam!
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko 9 razy no to jestem w szoku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie wyobrażam sobie nie mycia włosów tak często, ponieważ sam fakt, że inaczej się układają na następny dzień, więc myję codziennie.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też rzadko myję włosy, zazwyczaj co 3-4 dni,ale jak trafię na badziewny szampon to co 2 już muszę myć :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie sie prezentuja, super, ze udalo Ci sie wydluzyc czas miedzy myciami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten szamponik, cudowny ma zapach :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że nie pokazałaś poprzedniego miesiąca dla porównani :) tej opcji Garniera jeszcze nie widziałam

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.