Obserwujesz?

sobota, 8 listopada 2014

A JUTRO NIEDZIELA!

Hej dziewczyny ;)

W końcu mam czas, żeby tu zajrzeć. Sześć dni pracy, uff... Mieliśmy mieć wolny piątek, ale jednak nie. A zresztą, to nawet dobrze ;) Dziś będę spać jak małe dziecko, taka jestem zmęczona. I tylko jutro dzień na odpoczynek. Chyba wynagrodzę sobie to wszystko zakupami...

Dziękuję Wam za wsparcie jeśli chodzi o ten tomik poezji. Cieszę się niezmiernie, że ktoś we mnie wierzy. Mam nadzieję, że 2015 rok przyniesie mi wiele dobrego. Mam bardzo dużo planów, czy starczy mi czasu?

Jutro, sama nie wiem, czy zrobię post makijażowy czy z paznokciami? Już mam długie, ta odżywka z ostatnich nowości jest super, ale to jeszcze trochę ją poużywam i dam znać czy dobra. :) 

Cały czas dzielnie trzymam się z myciem włosów dwa razy w tygodniu. Nie jest tak źle: środa i niedziela. Już nawet wiem jaki błąd robiłam w zapuszczaniu. Zbyt często je podcinałam. Polak mądry po szkodzie, co? ;)
Ja zawsze tak co 2-3 miesiące podcinałam, ciągle ta sama długość... I się dziwiłam, że wolno rosną. Teraz podetnę dopiero w styczniu, a tak na nowy rok. Zastanawiam się czy pofarbować na jakąś miedź lub kasztan, ale to zobaczę ile urosną i w jakim stanie będą. Pamiętacie moje wyzwanie, aby wytrzymać miesiąc bez prostownicy? Nadal jej nie używam. W sumie, włosów nie prostuję, tylko dwa pasma grzywki, które niesfornie wywija się przez okulary, ale chcę ją zapuścić, a potem się zobaczy... ;)




Moje paznokcie z odżywką:



Cya :)

9 komentarzy:

  1. you nails are so perfectly shaped. how do you maintain them?

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę paznokci, piękne są. A czasu na pewno Ci starczy ;)
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie jakie dłuuugie :D Ja niestety nie mogę takich zachodować - niedobory żelaza dają się we znaki :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam, porobilas zakupy :)? 3mam kciuki, zeby wlosieta szybko rosly i gratuluje wytrzymania bez prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co robisz,ze masz takie piekne i długie paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic szczególnego, zawsze mam pomalowane odżywka ;)

      Usuń
  6. Ja włosy myję codziennie...a wiem że to źle. A tak już się przyzwyczaiłam. Też by mi się przydał taki odwyk.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapuszczamy włosy ?! Aaaa... to witam w klubie. Kiedyś kiedyś... dawno temu ... a raczej rok temu ( ha ha ) miałem długie włosy.... "hodowałem" je 4 lata :-D Najgorszy jest pierwszy rok... na głowie siano... ni to długie, ni to krótkie ... człowiek wygląda jak bezdomne dziecko ;) ale później... efekty same przychodzą. Obowiązkowo odżywka, podcinać co jaaaaaakis czas i unikać jak ognia suszarki, za bardzo wysusza końcówki i później sianokos na głowie się robi i człowiek wygląda jak Einstein ;) POWODZENIA !

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, też powinnam sobie postanowić nie używać prostownicy przez jakiś czas, moim włosom bardzo by się to przydało :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.