Obserwujesz?

piątek, 24 października 2014

SHOPPING TIME

Hej ;)

Jak Wam minął piąteczek?
Mnie nawet dobrze, chociaż szybko... Obudziłam się po dziewiątej i tak się zaczął ten wspaniały dzień! Dlaczego taki wspaniały? Już Wam mówię.

Cały czas, jak wiecie, zastanawiałam się nad kupnem aparatu, jednak długo szukałam czegoś dobrego, co naprawdę będzie robiło dobre zdjęcia. Zależy mi głównie na tym aby kolory nie były przekłamane, a cena aparatu w granicach rozsądku i na moją kieszeń. 
Zaczęłam i dzisiaj znów przeglądać opinie w Internecie i zdecydowałam! Wiele nie myślałam, ubrałam się, wzięłam za rękę narzeczonego i ot cała przygoda z dzisiejszym szopingiem ;D
Najpierw aparat... Potem kosmetyki. 

Kupiłam też kartę pamięci 8GB. Na moje potrzeby wystarcza i... Okazała się wadliwa. Znowu shopping i... Na karcie się nie skończyło. Jutro pokażę Wam jakie cudo kupiłam, potem nowości kosmetyczne, ale najpierw to będzie denko wrześniowo-październikowe :) I napiszę Wam też w osobnym poście o kamino moto. 

Taka jestem dziś happy <3



Cya ;)

8 komentarzy:

  1. świetny blog!
    mogłabyś kliknąć u mnie w link? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/10/sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny uśmiech :D

    obserwuję :*

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To dobrze, że wybrałaś już aparat. Śliczny uśmiech :)

    Obserwuję
    http://rosa137.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że znalazłaś już aparat - to wazny element blogowania :))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję aparatu :D ja walczę ze swoją lustrzanką, żeby robiła mi ładne zdjęcia :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama jestem ciekawa co tam kupiłaś ! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie dziwię się, że jesteś szczęśliwa :)) a dlaczego do PEPCO nie możesz? Obserwuję :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.