Obserwujesz?

wtorek, 14 października 2014

POWRACAM

Hej kochani!!!

Po długiej nieobecności wracam!
 Udało się mojej mamie załatwić duplikat mojej karty sim i dzięki temu mogłam zweryfikować, ze to ja chcę odzyskać konto Google. Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa. Łzy szczęścia były jak wtedy, gdy na wadze pojawiło się 45kg. 

Powracam do Was z wieloma nowościami, mam dużo do nadrobienia. 

A w weekend ogłoszę konkurs, który obiecywałam na swojej stronie TUTAJ

Nie wyświetla mi się lista blogów, które obserwuję, ale postaram zrobić się wszystko, co w mojej mocy. 

Co tam u Was? ;)




Cya <3

24 komentarze:

  1. mi się lista blogów raz wyświetla a raz nie, nie wiem czemu ...
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak sie ciesze ze wrociłas. Wiadomo że wygrAM KONKURS I ZESTAW BLETEK I WSZYSTKIEGO DO KRECENIA BLANTÓW WYLĄDUJE W MOICH RĘKACH

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Kochana, ze sie udalo :))) 3mam jeszcze kciuki za liste blogow :) Bardzo ladnie wygladasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że udało się odzyskać kartę i wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że udało Ci się odzyskać hasło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta lista czasami się tak zawiesza, spróbuj poodświeżać kilka razy a jak to nie przynisie zamierzonego efektu to trzeba po prostu poczekać kilka dni

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że się udało, witaj spowrotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to super, że już po problemie! A co u mnie? sama zobacz :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym ja ważyła 45 kg to chyba byłby koniec świata :)) Dobrze że już po problemie :) co powiesz na wspólna obserwację?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam po przerwie:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że udało się rozwiązać problem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że w końcu udało Ci się wrócić. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że jesteś, będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie że rozwiązałaś problem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to teraz czekamy na posty :D
    Fajne zdjęcie ;)
    Zapraszam tez do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie że udało ci się rozwiązać problem .Dziękuje za komentarz na moim blogu i za obserwację ;*
    Pozdrawiam http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że udało się odzyskać konto, czekam na kolejne posty :)
    mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ciekawego bloga ;)
    Dziękuję za miły komentarz , również cię obserwuję .
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. no to powodzenia :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jedna wielka wiocha

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.