Obserwujesz?

niedziela, 26 października 2014

NOWOŚCI KOSMETYCZNE NA LISTOPAD

Hej dziubki ;)

Kupiłam pare kosmetyków, które będę używać w miesiącu następnym.
 Mam też kilka postanowień.

1.Mycie włosów co drugi dzień. (chcę je zacząć przyzwyczajać do rzadszego mycia)
2.Regularne stosowanie toniku.
3.Nie zapominać posmarować na noc rąk kremem.
4.Zero prostownicy przez miesiąc (czyt. grzywka spięta u góry)

Ciekawi co kupiłam?








Oprócz tego jeszcze ten sam tonik z Garniera, co był w denku ;)

Cya ;)

12 komentarzy:

  1. nie mialam nigdy zadnej z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa recenzji produktu od NAIL HQ ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj też by mi się przydało odstawienie prostownicy na jakiś czas :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog,zapraszam do mnie :)

    http://rudechild00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych produktów do włosów od Garniera. W Polsce takich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny blog! *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo te garniery mnei ciekawia bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też ten Garnier zainteresował, ale na razie nie będę eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak się sprawdzi szampon i odżywka z Garniera.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.