Obserwujesz?

wtorek, 28 października 2014

AKTUALIZACJA WŁOSOWA 28.09-27.10

Cześć ;)

Dzisiaj post z aktualizacją włosową. Zerknijcie na zdjęcie niżej. Sama nie mogłam uwierzyć w to, że one tyle urosły w tak krótkim czasie. 
Jak to zrobiłam? 




Od pierwszego października codziennie myłam włosy szamponem, który pokazywałam Wam w denku TUTAJ W szamponie myłam włosy ciepłą wodą, a płukałam na długości zimną (bardziej niż zimną). Zawijałam włosy w turban na ok. 2 minuty i codziennie używałam Kamino moto. Na pewno słyszałyście o tym cudownym produkcie. Sama postanowiłam wypróbować i ot efekty ;)


Nie ukrywam, że używałam go dużo, zależało mi na efektach. Kamino moto łącznie z przesyłką kosztowało ok.30 funtów, do Polski wiem, ze cena wynosi 142zł, czyli nie jest to produkt tani. Chciałam kupić go kiedyś, ale nie było mnie zwyczajnie na niego stać. 

Przesyłka była ładnie zapakowana. Produkt oryginalnie zapakowany. 

Teraz robię przerwę od niego na dłuższy czas, bo wiadomo, ze skóra się przyzwyczaja. Poza tym wystąpił łupież i przypuszczam, ze to wina kamino moto. Mimo to, jestem bardzo zadowolona z przyrostu ;)

Poza tym na długość włosów po umyciu używałam olejku ze Schwarzkopf. 



Zużyłam pół buteleczki, olejek jest bardzo wydajny, pięknie pachnie, kosztował ok. 9 funtów. Włosy po nim były ''dociążone'', nie puszyły się, gładkie, lśniące i delikatne. Teraz robię przerwę od niego na czas testowania szamponu i odżywki z Garniera. ;)

Na koniec chcę jeszcze dodać, że włosy moje nie tylko urosły ale lekko się pogrubiły i są ładniejsze, nie są takie przesuszone i puchate. 

A jak tam Wasze włosy?

Cya ;)

23 komentarze:

  1. super! włosy po prostu niebo, a ziemia! szok :)
    z chęcią dodaję do obserwowanych!
    Moje wymagają regeeracji , na pewno czegoś ciekawego się od Ciebie dowiem!
    Pozdrawiam :)

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyrost rewelacyjny. Ja mam wrażenie, że moje włosy stoją w miejscu, ale pojawiający się odrost przeczy temu co ja myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, ale szybko ci urosły te włosy. :o Moje też szybko rosną, ale nie aż tak ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://brzozowskyy001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy, bardzo bardzo cienkie, chciałabym to zmienić, lecz jeszcze nie ma sposobu ;)
    mój blog, coomedyyyy
    mój fanpage, zapraszam gorąco! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze taka ccena bo efekt fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to rzeczywiście szybko rosną.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! różnica jest niesamowita!!

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać efekt, chyba sama zacznę porządniej dbać o włosy, bo strasznie się puszą :o -.-
    Jeśli chodzi o twoje pytanie. Buteleczke kupiłam w internetowych sklepie Beads, chociaż wiem, że można kupić podobne w chińczyku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje tak swietnego przyrostu :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow jest efekt ;)

    P.S. Nareszcie udało mi się wrócić do blogowania, niestety przez brak internetu nie mogłam Ciebie odwiedzać :( za co przepraszam, aktualnie nadrabiam zaległości.....zapraszam również do mnie na nowy pościk ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym produkcie, ale jeśli on sprawił, ze tak szybko urosły Ci włosy to też bym go chciała...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow niesamowity przyrost i piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym mieć taką piękną błyszczącą taflę :)


    Może wspólna obserwacja ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przyrost faktycznie imponujący!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale urosły. Ja niestety nie mogę tego kupić, za drogi :(
    Www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo zadbane włosy ;)
    Ty zapuszczasz a ja ścięłam do ramion i myślę że jak na razie zostanę przy takiej długości zostało mi tylko cieniowanie u fryzjera ;)
    zapraszam na nowy post : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jest fantastyczny, szkoda że ma skutki uboczne i ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy tak jak zawsze - ciągle poplątane, puszące się, z rozdwojonymi końcówkami. Musze w końcu iść do jakiegoś fryzjera

    Masz czas na szczęście?
    http://polgia.blogspot.com/2014/11/100happydays.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.