Obserwujesz?

poniedziałek, 27 października 2014

820 MAYBELLINE NEW YORK

Hej ;)

Jak minął Wam weekend?
Mnie tak średnio... Wiadomo, raz jest dobrze, raz gorzej, ale cóż. Mamy poniedziałek i chciałabym pokazać Wam niedzielne pazurki. Lakier kupiłam w drogerii Superdrug i dałam za niego ok.5 funtów (chyba).

Bardzo mi się ten kolor podoba i chyba będzie moim ulubionym. Niczym się nie kierowałam kupując go, ale teraz tak sobie myślę, ze mamy przecież jesień, a złoty to kolor tej pory roku ;) No i tak się złożyło, że kolor przypadł mi do gustu. Zresztą z tej serii mam kilka lakierów, które też Wam pokazę w następnych postach. Lubię te szerokie pędzelki i to, ze jedna warstwa daje satysfakcjonujące krycie. 

Co sądzicie o tym kolorze?












Cya ;)

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny na jakieś większe wyjścia albo jako dodatek do innego manicure

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam takiego koloru z tej serii ;) ale lubię złoto we wszystkich postaciach, szkoda tylko, że jest taki perłowy metaliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek, podoba mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor sam w sobie ładny, ale nie lubię lakierów z takim wykończeniem bo smugi na moich paznokciach doprowadzają mnie do szaleństwa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam właśnie niadawno złoty lakier z sephory i neistety ten kolor zupełie nie pasuje mi do cery :( U ciebie wygląda za to przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety zupełnie nie mój kolor...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli na wszystkie paznokcie to nie dla mnie ten kolor

    No czy taki delikatny to nie wiem :D, bo wydłużył je dość mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że ładniej by wyglądał na jakiejś bazie czy odżywce albo z żelowym topem (np. Golden Rose). Nie lubię jak na lakierze widać strukturę paznokci. Kolor ładny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej ! Bardzo podoba mi się ten lakier *,*

    zapraszam : http://www.suena18.blogspot.com/
    i na facebooka https://www.facebook.com/pages/Suena/1452640378333389

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekny kolor, musze sie rozejrzec za tym lakierem :) U mnie weekend w mlynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor :) Uwielbiam takie złote paznokcie na wieczorne wyjścia i na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny kolorek. Zapraszam do mnie : http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/

    Moze obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie kolor świetny na okres świąteczno-sylwestrowy. Bardzo ładny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest bardzo ciekawy. Też mi się skojarzył ze świętami.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.