Obserwujesz?

czwartek, 23 października 2014

661 OCEAN BLUE

Witam ;)

Ale mi zleciały te cztery dni, jutro wolne, a sobota... Zawsze szybko mija :)
Jestem taka szczęśliwa z odzyskania bloga.
 Pamiętajcie o konkursie

Dziś chciałam Wam pokazać ten oto lakier ze zdjęcia na moich paznokciach. W końcu znalazłam chwilę wolnego czasu aby zrobić coś dla siebie. Bardzo mi się ten kolor podoba i często go używam :) Jest bardzo trwały i ma świetne krycie. 

Muszę sobie rozplanować wydatki na ten tydzień, zwłaszcza jeśli chodzi o kosmetyki. A, jeszcze czeka mnie denko wrześniowe. Mam mnóstwo zużytych kosmetyków, które czekają na swoje recenzje. Kiedy ja to zrobię? Czasu braknie. Poza tym rozglądam się za aparatem, do tego statyw, to nie tani wydatek ;) Co polecacie? Zastanawiam się między jakimś Nikonem a Sony... Jak sądzicie?

Jak się kolor podoba? 







 Cya :)



19 komentarzy:

  1. Ja mam od 5 lat sony alfa 200 jest to dobry aparat, choć bez szału. Trzeba by dokupić obiektyw jakiś dobry do niego. Niemniej wszystkie zdjęcia na blogu robimy właśnie nim i ogólnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor lakieru :) Ładne paznokcie, a to tez ważne!

    www.lefffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru przepiękny. Na razie jestem przy bordowym, ale jestem pewna, że ten będzie następny w kolejce.

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny granat, uwielbiam takie odcienie! Aż mnie zainspirowałaś do pomalowania paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ma bardzo fajny, lubię takie odcienie szczególnie jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor :) Bardzo lubię takie kolory zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny ten kolor, codziennie raczej nosze neutralne pastelowe koory na pazurkach ale taka odmiana bylaby ciewą nowością u mnie , może się skusze ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli chcesz to zaobserwuj jako pierwsza i daj znać u mnie w komentarzu a szybko się odwdzięczę :) jestem uczciwa:)

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek super :-) ja bardzo lubie takie ciemniejsze odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladniutki, u mnie dzisiaj podobny odcien na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny kolorek:)
    pozdrawiam!:* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten kolorek ; )

    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały kolor i pięknie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny jest :)
    co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! :*

    http://funnyfashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.