Obserwujesz?

czwartek, 17 lipca 2014

TRZYSETNY POST

Hej :)

Dzisiaj trochę informacji na temat mojej sytuacji. Pogoda jest bardzo ładna, byłam dziś na jeden dzień w pracy i nie było tak źle. Trochę gorąco, ale dałam radę. :) Jutro wolne, ale to i tak dalsze poszukiwania pracy, chociaż z tym nie jest tu trudno. 

Narazie nie będzie postów kosmetycznych, chociaż mam już pare pomysłów. Muszę myśleć teraz o pracy, zresztą nie mogę tu chodzić w makijażu i pomalowanych paznokciach ;( 

Cały czas używam wcierkę z Jantaru i są postępy. Włosy rosną, mniej wypadają, wyglądają na zdrowsze, może nie na poniższym zdjęciu, ale to przez aparat w telefonie... Jak zarobię więcej i będę na swoim to kupię sobie lustrzankę. :)



Cya :)

8 komentarzy:

  1. U mnie jantar się średnio spisał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam Jantar i powiem szczerze, że byłam średnio zadowolona. Raczej już do niego nie wrócę. Ładna torebka, ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na włosy polecam Biotebal i siemię lniane! Pomogło a włosy wypadły mi prawie całkowicie ;* Ślicznie wyglądasz C:

    OdpowiedzUsuń
  4. 0wocnych poszukiwań ... i wcierek ;)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały blog, świetne zdjęcie :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje trzysetnego posta! Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki znajdujace sie pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze jantar się sprawdza :) Życzę Ci Kochana owocnych poszukiwań pracy :)! Fajnie Cię zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj i ja musze wreszcie sięgnać po jantar :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.