Obserwujesz?

czwartek, 10 lipca 2014

SOPOT 2014

Hej kochani :)

Piszę tak późno dla Was posta, bo jutro o 14 wyruszam w podróż, więc nie będzie czasu na komputer. We wtorek byłam nad morzem, wycieczka jak najbardziej udana <3 Było rewelacyjnie ;) 











Cya ;)

6 komentarzy:

  1. Sopot polecamy, mamy tą przyjemność iż mamy go w zasięgu ręki ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... zazdroszcze tej wyprawy :3
    Ja ostatni raz nad morzem byłam w sieprniu zeszłego roku i juz bardzi za nim tęsknie.
    Eh.. chociaz na chwile poczuc piasek pod stopami - marzenie!
    A zdjecia śliczne, fajnie, ze trafiła Ci sie taka dobra pogoda :3

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com

    I życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sopot... pozazdrościć :) Nad Bałtykiem byłam tylko raz w życiu, 2 lata temu na tydzień, z czego też w Spocie oczywiście musiałam zaliczyć molo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zdjecia, zadzdroszcze wypadu, bylam w sopocie ok. 10 lat temu ;) Uwielbiam mewy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Rewelacyjne zdjęcia <33333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne foty. widać pogoda dopisała ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.