Obserwujesz?

niedziela, 6 lipca 2014

MARION CIEMNY KASZTAN JUŻ NA MOICH WŁOSACH

Hej :)

Co tam u Was? 
W piątek już wyjeżdżam, jak ten czas szybko leci... Dziś pofarbowałam włosy na ciemny kasztan. Jestem bardzo zadowolona z tego kolory. Kiedyś robiłam średnim kasztanem i był też całkiem fajny. Bałam się, że ten będzie zbyt ciemny, ale jednak nie. Wręcz przeciwnie - bardzo mi się podoba ;) Zdjęć nie jest wiele, ale cóż. Zawsze lepsze coś niż nic. Jutro jadę się zaopatrzyć w potrzebne rzeczy na wyjazd. Z jednej strony już się nie mogę doczekać całej tej podróży, ale sentyment do kraju jest... Chyba budzi się we mnie patriotyzm. 

I co sądzicie o tym kolorze?



 Cya :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten kolor :) też myśle nad jakimś kolorkiem ale na pewno nie trwałą farbą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor rzeczywiście bardzo ładny! twarzowo!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz!
    Zapraszam do mnie, nowy post:
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com/2014/07/co-robic-aby-sie-nie-nudzic-czyli-moje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor kasztanowy na zdjeciu wyszedl super ale na zywo jeszcze ladniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor :) pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.