Obserwujesz?

środa, 23 lipca 2014

LOOKING FOR SUN

Hej ;)

Co tam u Was?
Narazie cały czas pracuję, czasem w kratkę, bo przez agencję, ale ważne, ze jakaś robota jest. Jutro rozmowa kwalifikacyjna w pewnym zakładzie, więc zobaczymy jak mi pójdzie. Mam trochę nowsze plany co do niedalekiej przyszłości, ale to wiadomo... Kobieta zmienną jest ;)

Poza tym mam ważną informację:
 będąc bardzo zmęczoną zmieniłam hasło do konta Google i nie mogę go przypomnieć w zaden sposób, bo nr polski mi nie działa, a przez inne opcje nie udaje mi się. Może sie zdarzyć, że jak mnie stąd samo wyloguje przez jakąś aktualizację to na jakiś czas nie będę prowadziła bloga ;( Ale powrócę tu na pewno jak będę w Polsce i zadziała moja polska karta do telefonu.

A dzisiaj trochę inspiracji modowych na lato, na cieplejsze i chłodniejsze dni:












Cya ;)

ps. Zdjęcia pochodzą z Internetu.

11 komentarzy:

  1. kochamy sweterki!! :))


    Ściskam mocno,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno uda się odzyskać hasło :) Powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    Swietne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje! Najbardziej podoba mi się ta sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne inspiracje :D
    obserwuję i liczę na to samo! :D

    floweryworldsmallperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia z uzyskiwaniem hasła! Trzymam kciuki za powrót do prowadzenia bloga bez przeszkód! :)
    Świetne wynalazłaś te inspiracje! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubrania z inspiracji cudne :)
    Zapraszam do mnie: http://www.douux.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacje wprost przepiękne, wszystko w moich kolorach, uwielbiam delikatne kolory, pudrowe róże w połączeniu z mocniejszymi dodatkami, jak chociażby te ćwiekowane krótkie spodenki. Lato wprawdzie już się powoli kończy ale miejmy nadzieję, że jeszcze będzie okazja i temp. żeby pochodzić w takich rzeczach ;) mam nadzieję, że rozmowa kwalifikacyjna się powiodła i że wrócisz do nas bo chyba nie zapomniałaś o swoich czytelniczkach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    /Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.