Obserwujesz?

czwartek, 12 czerwca 2014

WIBO EFEKT PIASKU

Hej :)

Informuję, że komputer mi się zepsuł i mam ograniczony dostęp do Internetu. Poza tym pracuję i nie mam czasu dla siebie ;p 
Nie było w tym miesiącu aktualizacji włosowej, ale postaram się to nadrobić jak tylko będę miała sprawny mój komputer. Mam wiele pomysłów na nowe posty, ale sami widzicie jak sprawa wygląda, dlatego dzisiaj na szybko nowy lakier Wibo. Na pewno go znacie, to mój pierwszy z efektem piasku, jestem z niego bardzo zadowolona ;)








Cya :)

15 komentarzy:

  1. Wczoraj kupiłam taki sam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor :)
    brak kompa przerabiałam od 15 kwietnia do 29 maja - masakra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupił mi taki mój chłopak :D Teraz tylko pozostało czekać na moment, w którym go dostanę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny jest ten kolorek,jutro go poszukam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny piasek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ;) kolor mnie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie dobrany kolor. Pozdrawiam!
    http://thehostfanclub.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na pazurkach. A gdzie można kupić ten lakier? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne właśnie szukam takiego lakieru.Gdzie można go kupić?
    Obserwuję i zapraszam do mnie mylifeisfashionxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paznokcie ! <3 Obserwuję i zapraszam do mnie ! :D http://nikt-mi-tego-nie-zabierze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.