Obserwujesz?

niedziela, 22 czerwca 2014

PRACA, DOM, PRACA

Hej :)

U mnie nareszcie zaczęło się układać jeśli chodzi o pracę. Znalazłam coś ciekawego i od jutra zaczynam. Mam nadzieję, że będzie szło mi dobrze - od tego teraz zależy mój wyjazd do Anglii. Obecnie znów nie będę miała dużo czasu na bloga, ale postaram się wieczorami zawsze tu trochę pobyć. A dziś przedstawiam Wam kolejny lakier Vip Lady. Kolor taki trochę perłowy, bardzo ładnie wygląda w słońcu. Nie wiem jaką ma trwałość, muszę to dopiero ocenić, zobaczymy jak się spisze jutro ;)







Cya ;)

12 komentarzy:

  1. Ładny, klasyczny:) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolorek : ). Co to za ciekawa praca, powiesz nam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace mam dwie, jedną sezonową na weekendy i jutro się okaże czy będzie też praca stała ;)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki co do pracy! a co do lakieru to piękny kolorek powiesz może jaka cena,bo nigdy nie spotkałam się z tą firmą... :)

    Jeśli masz ochotę odwiedź mój blog-http://xxsometimesx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladny koorek, taki delikatny i "zwiewny" :) Powodzenia w nowej pracy :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolor! Masz bardzo ciekawego bloga!Zapraszam na swojego: www.kochamptaki.blogspot.com :) Może tak obserwacja za obserwację? :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny perłowy kolor :) ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie odcienie :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.