Obserwujesz?

wtorek, 17 czerwca 2014

LAKIER MAGNETYCZNY EDITT COSMETICS

Hej :)

W końcu mogę nadrobić zaległości. Wczoraj odebrałam komputer z naprawy i teraz śmiga jak nowy. Trochę się pokomplikowało życie, ale cóż, tak bywa. Jutro idę do lekarza i po odbiór okularów, zmieniałam tylko szkła. Miałam jechać do Bydgoszczy, ale jednak zrezygnowałam, właśnie z tych powodów. Tyle zaległości... Kiedy ja to nadrobię? ;)

Dzisiaj w roli głównej lakier magnetyczny, z którego jestem bardzo zadowolona, bo ładnie się trzyma. To mój pierwszy taki, myślałam, że to taka ściema, a jednak nie ;) Oceńcie sami.









Cya ;)

11 komentarzy:

  1. Fajny efekt i ładna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy takiego nie miałam, bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak średnio przepadam za magnetycznymi efektami, ale podoba mi się kolor lakieru! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, w którymś z twoich poprzednich postów przeczytałam że zamawiałaś rzeczy z Dresslily.com w ramach współpracy. Też dostałam taką propozycję, ale nie mam pojęcia jak zamówić daną rzecz. Dostałam od nich numer karty, ale mam pojęcia gdzie i jak jej użyć..
    Mogłabys mi pomóc? :c

    Miłego dnia.

    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wysyłałam im po prostu link do rzeczy ;]

      Usuń
  6. Miałam kiedyś podobny i nawet lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.