Obserwujesz?

wtorek, 20 maja 2014

ZAFUNDUJ SOBIE TWARZ BEZ NIESPODZIANEK

Hej :)

Jak wiecie, a szczególnie znajomi ze świata realnego, zawsze miałam kłopot z wypryskami. Pryszcze nie są mi obce, tyle ile maseczek ja już wypróbowałam... Toniki, żele, mydła i tak dalej... Wreszcie znalazłam prosty sposób i w końcu widać jakieś efekty.

Na pewno same próbowałyście tego, ja dopiero teraz to odkryłam, że wystarczy szczoteczka do oczyszczania twarzy i jakiś żel do takiej pielęgnacji. Przede wszystkim: nie warto myć buzi zwykłym mydłem tylko jak już to specjalnym, ja używałam siarkowego. Polecam :)
Ale wracając do triku ze szczoteczką, to tak: myjemy buzię samą wodą i na czystą szczoteczkę nakładamy nasz specyfik. masujemy delikatnie czoło, policzki, nos (szczególnie) i brodę. Po 2-3 razach widać ogromną różnicę. Bardzo prosty domowy sposób, nie tylko ja go używam: nawet mój chłopak się skusił i był zadowolony, bo buzia jest promienna. Po takim domowym zabiegu można nałożyć jakiś lekki krem, chociaż ja tego nie robię :)

Wiadomo, że zdarzają się jeszcze pojedyncze pryszcze, ale nie wyskakują już tak masowo jak kiedyś. Nie mam niestety zdjeć do porównania, musicie uwierzyć na słowo. W przyszłości postaram się Wam pokazać efekty. 






Cya ;)

17 komentarzy:

  1. Hm..nigdy nie próbowałam takiego triku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W rossmannie są specjalne szczoteczki do mycia twarzy za 10zł. u mnie na blogu znajdziesz szczoteczkę do twarzy na baterie z biedronki za 20zł;)
    a cały sekret tej metody polega na tym że myjąc szczoteczką powodujesz delikatny (i codzienny) peeling. Nie ma zbyt dużej warstwy zrogowaciałego naskórka i pryszcze znikają.
    Jednym z największych błędów osób z trądzikiem jest brak nawilżania i złuszczania. Te 2 rzeczy dają sukces w walce z pryszczami.

    OdpowiedzUsuń
  3. tez proponuje taką szczoteczkę do twarzy, będzie wygodniej :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze kupić sobie taką szczoteczkę do oczyszczania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny produkt ;)
    Jeśli masz czas, to mogłabyś poklikać w linki pod tymi ubraniami - http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html#comment-form - w zamian mogę poklikać albo po komentować ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny trik,muszę koniecznie wypróbować!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam cerę z problemami i posiadam szczoteczkę do twarzy :) polecam :) również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mak taką szczoteczkę i też jestem zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie uzywalam takiej szczoteczki, ale i tez nie mam wiekszych problemow, musze podpowiedziec Corce ;) Jesli juz Twoj Chlopak sie skusil, to faktycznie musi dzialac ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś używałam szczoteczki do mycia twarzy ale długo nie zagościła u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już od dłuższego czasu chcę kupić taką szczoteczkę do mycia twarzy, ale zawsze zapominam o niej jak jestem w Rossmannie :) Muszę w końcu kupić, może u mnie też okaże się pomocna w walce z wypryskami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja kiedys probowalam szczoteczki do twarzy i rozniosla mi syfki :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szczoteczkę czaję się już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. od dłużwszego czasu nosze się z zamiarem zakupienia takiej szczoteczki i ciągle zapominam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.