Obserwujesz?

sobota, 31 maja 2014

WIOSENNA ZIELEŃ

Hej :)

Jak czytacie tego posta, zapewne jestem w pracy :) Poza tym ostatnio jestem bardzo happy z powodu tego, ze może będę miała szansę na mały debiut ;D Ale nie będę nic krakać jeszcze, bo wiadomo jak to bywa... ;)
Dziś chciałabym Wam pokazać jak prezentuje się na paznokciach jasna zieleń Vip Lady. Jest znacznie lepszym lakierem niż ten poprzedni zielony, nie wiem czemu tamten był taki słaby, ten jest w porządku i bardzo mi się podoba. 
Zresztą, sami oceńcie ;)













Cya :)

27 komentarzy:

  1. nie przepadam za takimi kolorami ale ten jest spoko :D ja też ostatnio skupiam się na pray, bo dopiero co ją znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj nie lubię różnorakich zieleni na paznokciach, ale ten bardzo dobrze wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy, dość "ostry" ale fajnie wygląda :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek jest świetny! W swojej kolekcji mam coś bardzo podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor ♥

    http://findatime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. FashiooonForever31 maja 2014 13:53

    Świetny blog :)
    Oby tak dalej :)

    http://fashiooonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor ;)

    kawaii--sugoi.blogspot.com - nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki śliczny kolor lakieru ;)
    obs=obs ;>
    www.7thelittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny,soczysty kolorek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolorek :) Miałam podobny, ale innej firmy. Zero krycia było ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam podobny kolorek, ale pomarańczowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolorek, lubię takie neonki. :). A można zapytać gdzie pracujesz? :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uderzyłam młotkiem ;D A raczej w niego przywaliłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor ;) Sama bym chętnie w taki zainwestowała ;]

    Ja również obserwuję ;*
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie po dłuższym użytkowaniu takich neonowych kolorków gryzie i nie jestem w stanie go strawić dłużej niż jeden dzień na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor obłędny!!;*
    Napewno będe zaglądać tu częściej;*

    Obserwuję i liczę na mały rewanżyk;*
    razemoceniajmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O jaki żywy kolor!

    Zapraszam do mnie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor wprost idealny na lato <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny lakier. :) Chociaż ja bym nie pomalowała paznokci neonowymi kolorami, to nie w moim stylu. :)

    juliabloger.blogspot.com <-- Klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozytywny kolor ;)

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzie pracujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.