Obserwujesz?

niedziela, 25 maja 2014

SENSIQUE PUDER PRASOWANY MATUJĄCY 03

Hej :)

Na wstępie chciałabym poinformować, że będzie mnie tu mniej w najbliższym czasie, bo dostałam pracę i bardzo mi zależy żeby się do niej przyłożyć. Mam nadzieję jednak, że zostanie mi jeszcze trochę czasu na bloga. Czerwiec to będzie miesiąc zawirowań... ;) Niedługo pojawi się moja opinia maseczek z pokrzywy - sama natura, domowe wyciskanie soku.Poza tym... Kończę 19 lat, stara jestem ;(

Puder z poniższych zdjęć kupiłam w drogerii Natura na wesele kuzynki mojego chłopaka. Kosztował chyba 12 zł i jak dla mnie sprawdził się super. Nie używam jakichś fluidów, bronzerów itp., więc taki puder to dla mnie najlepsze rozwiązanie. Jestem z niego naprawdę zadowolona, ponieważ nie jest za ciemny, a jak się dobrze nałoży to nawet go nie widać :) Bardzo dobrze maskuje niedoskonałości, więc polecam ;) Długo już go używam, czas więc było o nim napisać. Dla mnie jest świetny, nawet lepszy od pudru z Avonu z serii Color Trend. Na dole zdjęcia kosmetyku i jak się prezentuje on na twarzy.

Jakiego pudru Wy używacie?






Cya ;)

20 komentarzy:

  1. Ja nie używam pudrów (;
    Świetna recenzja!
    Zapraszam Cię do mnie- mogę liczyć na komentarz lub jakąś radę ? (;
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak z tym matem, długo się utrzymuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam go nigdy,ale wszystko przede mną :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uzywalam, ale fajnie sie prezetnuje :) Aktualnie posiadam puder bambusowy z Hean i tez jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie używałam :-) stawiam Na rimmel'a :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten puder :) Za jakość i za cenę. Zużyłam już kilka opakowań i z chęcią będę do niego wracać.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam ale może teraz spróbuje :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji go używać ale chyba teraz spróbuje :D
    Dziękuje za obserwacje i również obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akutalnie z Ingrid chociaż jego wydajność ma wiele do życzenia !

    OdpowiedzUsuń
  10. JEst bardzo przyjemny w użytkowaniu :) Także obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego pudru, ale skoro tyle go zużyłaś to musi byc spoko.

    Co do Oasap.. Przesyłka darmowa jest od 50$, niestety płaciłam tą za 6$ bo moja przesyłka mniej kosztowała :< i dochodzi tak w 2tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś kupiłam ten puder na spróbowanie, ale nie byłam zadowolona. Teraz (od lat) używam do twarzy pudru dla dzieci i chyba pozostanę mu wierna do śmierci :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona, dla mnie ten odcień byłby zdecydowanie za ciemny ;) Ja używam teraz pudru w kamieniu z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze pudru tej firmy, ale wygląda na ciekawą propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie robote wyhaczylas? :P
    Mowisz ze stara jestes bo masz zaledwie 19 lat?! :D a co ja mam powiedziec?! :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oskar oczywiscir xd

      Usuń
  16. Wazne ze maskuje niedoskonalosci :) ja uzywam puder od swieta :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.