Obserwujesz?

sobota, 3 maja 2014

O LAKIERZE, KTÓRY SKRADŁ MOJE SERCE EDITT KOSMETICS

Hej :)

Ostatnio pokazywałam Wam błękitny lakier Editt Kosmetics. Niestety, jego trwałość jest straszna. Po paru godzinach zaczął odpryskiwać. Nie wiem dlaczego, ważność jest do końca czerwca tego roku. Dzisiaj bohaterem posta jest drugi lakier tej samej firmy, który, dla mnie, jest po prostu super. Podoba mi się jego kolor, to po pierwsze, a po drugie: trwałość idealna. Już trzeci dzień mam go na paznokciach i nic się nie dzieje. Kolorek perłowy, więc na pewno nie wszystkim przypadnie do gustu ;) Wiem, moje skórki nie są idealne, ale nie miałam czasu dla nich ;/

KLIK 





Cya ;)

8 komentarzy:

  1. Nawet fajny,ja jednak wolę maty :) Polecam Ci sache vite pięknie utrwala lakier na pazurkach oraz przedłuża jego "życie" na naszej płytce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę mat niż perłę, nie przepadam za takimi kolorami niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za perłą, ale kolorek niczego sobie :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię takich perłowych wykończeń ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. maluje paznokcie perłowymi lakierami tylko na wyjątkowe okazje, na co dzień wolę mat :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię wykończenia perłowego lakierów

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.