Obserwujesz?

niedziela, 11 maja 2014

NA PERŁOWYM TLE

Hej :)

Zdałam polski ustny na 80%, a byłam taka zestresowana. We wtorek niemiecki pisemny i po wszystkim. Mam już zdjęcia do kolejnych dwóch postów: pierwszy to będzie aktualizacja włosowa, a drugi nowy lakier ;) Dostałam cztery nowe od ukochanego. Nie wiem dlaczego, ale ostatnio tak mi się spodobało malowanie paznokci, że mogłabym się nimi zajmować ciągle. Kiedyś malowałam tylko na bezbarwny.

Dzisiaj pokażę Wam paznokcie w jakich poszłam na egzamin. Widziałam u wielu dziewczyn czerwony podczas matur, więc postanowiłam czerwień połączyć z perłą. Efekt możecie zobaczyć na zdjęciach. Chętnie przeczytam Wasze opinie ;)








Cya ;)

12 komentarzy:

  1. zajebiste lakiery !!!
    Chce oba pozdrówkii !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Top Coat bardzo mi się podoba, dałabym pod spód czarny albo całkiem biały, matowy lakier

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć przyszłam poinformować Cię iż zmieniłam nazwę bloga
    więc teraz zamiast agusiatestuje.blogspot.com jest :

    http://bajkowyrajagnieszki.blogspot.com/ ¦ :)

    Jeśli nie widzisz moich postów to zaobserwuj bloga od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt,muszę kupić ten lakier z GR :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to powodzenia na niemieckim :))
    świetny lakierek, ja mam biały z GR

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt fantastyczny, jednak chyba na mature nie odwazylabym sie na takowy ;) Gratuluje polskiego i zycze powodzenia na niemieckim :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. No fajne połączenie kolorów :) Ciekawie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny efekt daje te dwa lakiery :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te plamki na paznokciach, trzeba wypróbować.
    Jeśli interesuje Cię projektowanie ubioru, diy, moda i stylizacja, zapraszam tutaj:
    Black Worn Jeans
    Są już pierwsze tutoriale z farbowania i malowania tkanin :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.