Obserwujesz?

środa, 7 maja 2014

KONTURÓWKA DO OCZU NAOMI 02

Hej :)

Jak tak Wasze matury, maturzyści? U mnie mogło być lepiej. Z polaka poszło mi średnio, wybrałam ''Wesele'' i nie czuję, zebym napisała szczególnie źle. Z matmą trochę gorzej, będę miała słaby wynik, ale zdać powinnam. 
Dzisiaj miałam niemiecki ustny i zaliczyłam na 100%, a tak się stresowałam! 

Parę słów na temat mojej ulubionej czarnej kredki do oczu: bardzo ją lubię, ponieważ jest trwała, nie zmazuje się od razu, jest miękka i można nią zrobić precyzyjne kreski. Ma też jedną wadę, ale to przy słonecznych dniach, gdy słońce świeci prosto w oczy, jeśli komuś wtedy łzawią, to kredka rozmazuje się.
Prawie za każdym razem możecie zobaczyć ją w moich makijażach, których ostatnio jest mniej, ale po maturach postaram się to nadrobić. Nie wiem tylko, gdzie można dostać tę kredkę, bo ja dostałam ją od siostry... I jestem zadowolona. 











Cya ;)

11 komentarzy:

  1. Ja ostatnio przestawiłam się na eyelinery w pisaku ;) I miałam taki super z Miss Sporty, a kupiłam nowy z Essence z cieniutką końcówką i jest tragiczny, wcale koloru nie ma na końcówce i trzeba mocno przyciskać ;/

    A ja z podstaw matury jestem na razie bardzo zadowolona, szkoda tylko że Potop był :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej kredki,ale mocno napigmentowana a to już plus :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie zostala kupiona??? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką białą, miała być na linię wodną, ale jest za twarda i podrażnia moje wrażliwe oczy. Ja ustny angielski mam dopiero 20 maja :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarnej nie miałam ale wygląda przyzwoicie na ręce. Miałam kolorowe i nie są najlepsze (niebieska i zielona), teraz mam białą perłową i jest trochę lepsza ale ogólnie ciężko o dobrą białą kredkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję niemieckiego! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie intensywnie czerń :) choć ja używam brązy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze używałam czarnych kredek a teraz zaczynam szaleć z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używam konturówek :(

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.