Obserwujesz?

środa, 28 maja 2014

INSPIRATIONS

Hej :)

Co tam u Was?
Ja w czwartek ruszam od samego rana do pracy i tak codziennie. Bardzo się cieszę, zawsze jakieś zajęcie, a poza tym trzeba sobie dorobić przed wyjazdem. Nie mogę się tego wszystkiego doczekać. Wiecie co? Pożyczył mi kiedyś kolega taką książkę pt.: ''Kto zabrał mój ser?'', było w niej napisane, ze ludzie bardzo często przyzwyczajają się do obecnego zajęcia i nie poszerzają swoich horyzontów. Jakbym czytała o sobie, tak! Zawsze nastawiałam się na to, ze będę nauczycielką niemieckiego. Los chce inaczej i muszę wyjechać, muszę szukać ''nowego sera''. Polecam Wam tę książkę. Same zobaczycie, że zmiany są dobre, a monotonia zabija powoli... 

Lubicie posty z inspiracjami? 
Ja bardzo, dlatego taką notkę na dziś przygotowałam dla Was :) Pogoda jest ładna, no, czasem jakiś mały deszczyk, ale wieczory cudowne. Ok, łapcie fotki. Zdjęcia pochodzą z Internetu.






Buziaki, cya ;)

18 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje,te noooggggiii w czerwonych szpilkach to jest moja największa inspiracja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię posty z inspiracjami :))
    ja nie za bardzo przepadam za zmianami, za szybko się przywiązuje i trudno przystosować mi się do czegoś nowego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne inspirację:)Spódniczki mega czad:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zdjęcia-inspiracje są zawsze super! A co do pracy to każdy ma jakieś swoje przeznaczenie :)


    Pozdrawiam ciepło,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje :) A racja - że monotonia zabija,a zmiany są dobre, mnie napędzają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię takie posty :)


    ps. a u mnie? ŚLICZNA SUKIENKA SHEINSIDE DO ROZDANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety moje uda sa za grube do kusych spodniczek :) inspiracje sa spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne inspiracje i gratuluję pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne inspo, wszystko mi sie podoba :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie posty z inspiracjami :) Faktycznie, ludzie sie przyzwyczajaja i osiadaja na laurach - ja rowniez tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dziewczęce spódniczki. Szczególnie ta pudrowa. Obserwuję.

    http://lekcjamody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie stylizacja.
    Strasznie mi się podobają te spódniczki.

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje :) zdecydowanie tak - monotonia zabija !

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobre inspiracje ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje :) faktycznie, zamiast poznawac nowe rzeczy, popadamy w monotonie a potem na to narzekamy...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.