Obserwujesz?

wtorek, 13 maja 2014

DRESSALE

Hej kochani :)

Ostatnio, wchodząc na pocztę, zostałam mile zaskoczona przez ofertę sklepu Dressale
Przejrzałam dokładnie ich stronę i muszę przyznać, że znajduje się tam wiele ciekawych rzeczy, głównie są to sukienki, ale można też znaleźć torebki, buty, biżuterię...

Wybrałam rzeczy, które szczególnie mi się spodobały, pod zdjęciami są linki do nich, więc jeśli kogoś coś zainteresuje to proszę bardzo :) Nie będę Wam kazać klikać w linki, jeśli chcecie, zróbcie to. Widziałam u wielu dziewczyn banner Dressale 
Może wypowiecie się także na temat tego sklepu?








KLIK 
KLIK 



Cya ;)

32 komentarze:

  1. Buty swietne jednak sukienki nie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z sukienek najbardziej mi się podoba ta czarna z odkrytymi plecami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienki nie dla mnie, ale moze tkos cos dla siebie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te szpilki z ćwiekami obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nic nie zamawiałam, ale szpilki są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się podobają torebeczki :)
    za dużo w nich nie zmieścimy ale są urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienki nie są za bardzo w moim guście, jednak buciki mi się podobają! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Czekam na odpowiedź u mnie.

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne sukienki :)
    Również obserwuję ^^
    http://wikaa3ek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... nie słyszałam o tym sklepie <3
    Obserwuje!
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sklepu nie znam, sukienka po prawej na samej gorze spodobala mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję również ;*
    7thelittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, a ja zrobię to samo ♥
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten sklep, ma boski asortyment kliknelam, obserwuje ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post :)
    zapraszam do mnie --> mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez dostałam od nich maila, ich ubrania sa piekne.

    rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego sklepu, ale z tego co widzę ma fajny asortyment ;)

    Zapraszam, jeśli ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj :>
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne buty ! Zawsze o takich marzyłam ! *.* ! Ale na razie pozostają tylko marzenia przy skręconej kostce :<

    Jeśli interesuje cię wspólna obserwacja napisz do mnie tutaj : http://malowane-roza.blogspot.com/p/wasze-blog-spam.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka czerwona piękna,buty urocze,a sklep znam,ma dobrą opinię :)
    Paa♥ obserwuję liczę na rewanż.♥
    katie-style1771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy sklep, nie powiem :D Obserwuję

    bialy-krzyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Sukienki mi się nie podobają jednak buty może bym dobrała do jakiejś stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie słyszałam o tym sklepie, zaraz zobaczę co mają ciekawego :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Mają przepiękne suknie, sukienki i dodatki! Aż ich zaraz odwiedzę :D Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na ostatnim zdjęciu czarna sukienka - jest boska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przede mną wesele, więc pewnie pooglądam sukienki, może znajdę również coś dla siebie ;) obserwuję i pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne sukienki :)
    również obserwuję :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. szósta i dziewiąta sukienka bardzo mi się podobają ;) a te buty.... ah :D
    oczywiscie poklikałam
    zapraszam też do mnie :)
    http://volleyball-dreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się podoba 3 i 5 sukienka :)
    Również obserwuję.

    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam o tym sklepie, mają całkiem ładny asortyment jednak większość sukienek nie jest w moim guście. Poklikałam trochę, miło by mi było gdybyś poklikała u mnie w linki Sheinside, oczywiście nie zmuszam. http://najla-beauty-blog.blogspot.com/2014/05/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Straszna tandeta

    OdpowiedzUsuń
  31. Straszna tandeta

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.