Obserwujesz?

poniedziałek, 19 maja 2014

BIOSILK JEDWAB DO WŁOSÓW

Hej :)

Piątkowy wieczór zaliczam do udanych, super zabawa i zespół Cliver! Nie wiem tylko jak zdobyć zdjęcia, bo też sobie z nimi zrobiłam, ale w Internecie nie ma ;/ Jak będą to wstawię ;) Makijaż przetrwał całą noc, czyli jest dobrze heh :))

Dzisiaj krótko o moim ulubionym jedwabiu. Dla mnie to chyba ideał. Stosuję po umyciu włosów na całą długość, zawsze na ciepło i efekt jest taki jaki sobie wymarzyć można. Włosy nie plączą się, nie puszą, ładnie się układają. Przy dobrej ofercie w Biedronce można kupić go za 4zł, normalnie jest trochę droższy. 
Bardzo dużym plusem jest także zapach, delikatny. Poza tym jedwab jest wydajny, mała ilość wystarcza na całe włosy. Na pewno same miałyście go, a jak nie to polecam, jest warty uwagi. Muszę się Wam przyznać, ze popełniłam włosowe przestępstwo - na imprezę wyprostowałam włosy... Mam z tego powodu wyrzuty sumienia, ale po umyciu włosów nałożyłam już ten jedwab i wcale nie straciły swojego blasku, choć do perfekcji to moim włosom brakuje jeszcze dużo, bardzo dużo.



Cya ;)

32 komentarze:

  1. Kiedyś też go używałam, pamiętam promocje za 2,99zł w rossmannie.
    niestety ma on więcej sylikonów niz jedwabiu w składzie (z tego co pamiętam) więc efekt był tylko do kolejnego umycia.
    ps. dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jakoś tej jedwab się nie sprawdza, nigdy nie rozumiałam zachwytów nim. Wolę olejki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i lubiłam, ale ostatnio odkąd w moje rączki wpadł Jedwab w płynie - GREEN PHARMACY ten poszedł w odstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog. A co do jedwabiu to fryzjerka powiedziała mi że na szkoleniu mówili (fryzjerom) że jedwab tak na prawdę przy częstym stosowaniu wysusza włosy, fakt po użyciu nabłyszcza, obkleja ale nie wnika do włosa i nie odżywia. Więc ja teraz używam oleju arganowego ;-0
    zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja prostuję włosy sprayem z Avon i całkiem dobry efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za nim... Przy dłuższym stosowaniu zaczął mi przesuszać końcówki przez co szybciej się łamały i rozdwajały :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jedwab mam z Joanny i jest rewelacyjny! A z Biosliki mam serum do rzęs i po 2 tygodniach już widzę efekty! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odwiedziny :)
    Ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. akurat tego nie miałam :)
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uzywałam tego jedwabiu ;) bardzo dobry
    ciekawy blog, dodaje do obserwowanych i licze na rewanz
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedys bardzo dawno temu go uzywalam :) Fajnie, ze impreza sie udala, wlosom po jednorazowym prostowaniu nic zlego nie powinno sie stac ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego jedwabiu.Jak moje oleje na włosy się skończą pewnie zakupię go:))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny, wydajny . Ale teraz używam argan oil :) boski

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się staram nie nakładać nic na włosy, boję się że coś może zaszkodzić i bd strasznie wypadać :c
    http://kwiatonator28.blogspot.com/
    również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasyk:) Ja teraz testuje duzo innych olejkow i "natluszczaczy" do koncowek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam ten jedwab nie raz, choć zraziłam się do niego po tym jak usłyszałam że przy dłuższym użytkowaniu włosy się puszą .

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się jego zapach ale działanie też nie jest złe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam. Moim ulubieńcem jest serum GP i olejek Bioelixire :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś używałam go częściej,teraz stosuję olej z orzechów włoskich i jest super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam go, bo ma alkohol w składzie a moje włosy i tak są sianowate i suche. Mam za to serum z Mariona i jestem zadowolona. Poluję jeszcze na jedwab CHI

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również używam tego jedwabiu, ale myślę, że za tę cenę jest w miarę ok :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wlasnie to jest super, ze jest taniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam go długi czas ale, że ma alkohol w sobie to po pewnym czasie mi trochę te włosy wysuszył:)
    +Obserwuję:)

    http://alosojosdemilente.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam takiej maseczki.
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje włosy niestety wysuszał przy dłuższym stosowaniu ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. też lubię, choć używam raczej pomocniczo i nie po każdym myciu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. używam tego jedwabiu- jest świetny!♥
    zapraszam do siebie na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować ten jedwab, koleżanka ma i też sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Używam go niezmiennie od kilku lat :)) ale teraz dużo rzadziej niż kiedys.

    OdpowiedzUsuń
  30. To teraz do spowiedzi sie wyspowiadac za prostowanie złosów :) (zarcik) moze i ja sprobuje tego jedwabiu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. używałam go, ale po pewnym czasie jak przestałam go używać włosy zrobiły mi się suche, więc dopiero wtedy popatrzyłam na skład :) osobiście używam z l' biotiki:) nie zawiera alkoholu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.