Obserwujesz?

czwartek, 15 maja 2014

AKTUALIZACJA WŁOSOWA MAJ 2014

Hej :)

Dzisiaj krótki post o włosach. 
Ostatnio w sumie nic z nimi nie robię. Używam dwóch szamponów na zmianę:


Włosy myję raz na tydzień, od miesiąca nie nakładam oleju. Końcówki nie są porozdwajane, a ostatni raz podcinałam na początku marca. Nie prostuję, nie suszę suszarką, żadnych zabiegów związanych z temperaturą.

Poza tym zaczęłam przykładać uwagę do tego jak myję włosy, staram się ich mocno nie szarpać, nie trę ręcznikiem tylko zawijam w turban i chodzę z nim ok. 10 minut aż ręcznik wsiąknie wodę. Rozczesuję je delikatnie dopiero wtedy gdy wyschną całkowicie. Nie spinam ich zbyt mocno, zawsze mają trochę luzu. Myślę, że ich stan się polepszył, ale najbardziej jestem zadowolona z tego, że zaczęły rosnąć :)

Ostatnio na jednym blogu czytałam o maseczce z naturalnego jogurtu i drożdży. Podobno w ten sposób włosy mogą urosnąć nawet 2,5cm w miesiąc. Słyszałyście o tym sposobie? Ja chyba wypróbuję ;)




Cya ;)

9 komentarzy:

  1. Ja nie słyszałam, ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obecnie mam podobna dlugosc wlosow co Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam przedtem o tej maseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jogurt na głowę? :D jakoś chyba nie jestem pewna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladnie sie prezentuja :) O maseczce slyszalam, ale jeszcze nie probowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie słyszałam, ale ciekawa jestem czy działa

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne włosy :) O tej maseczce nie słyszałam, ale chętnie wypróbuję :) Zwłaszcza, że mogą urosną aż o 2,5 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jogurt z drożdżami?myślę, że to dobre zestawienie, wypróbuj :)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.