Obserwujesz?

wtorek, 8 kwietnia 2014

WTOREK INSPIRACJI

Hej :)

Co tam u Was?
Nie mogę doczekać się Wielkanocy... Tak cieplutko za oknem, przelotny deszcz i pochmurno się zrobiło. Muszę zmienić pielęgnację włosów, bo chyba się przyzwyczaiły. Polecacie coś ciekawego? Teraz dopiero je podetnę w lipcu, jakoś na początku. Mam nadzieję, że doprowadzę je w końcu do normalnego stanu. Nie używam prostownicy, no dobra, dwa pasma grzywki co drugi dzień rano. 

Lubię posty z inspiracjami, dlatego dzisiaj kolejna dawka zdjęć z makijażami, które bardzo mi się podobają. Poza tym piosenki, które ostatnio szczególnie wpadły mi w ucho, nie jest to nic nadzwyczajnego, ale może ktoś tak jak ja lubi nie tylko muzykę poważną ;) :)











 Cya :)

10 komentarzy:

  1. Mało kto słucha teraz The Beatles :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe inspiracje, uwielbiam taki posty, bo mnie też zachęcają do działania!
    pozdrawiam
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne inspiracje

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne makijaże! Aż chciałoby się je wszystkie wypróbować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje :)
    ja ostatnio mam fazę na The Doors to jest czysta magia heheh POLECAM

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaże *.*
    Mega propsy dla tego, kto umie je wykonać ^.^

    Zapraszam do mnie --> http://brilliantlyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezbyt wiem co rozumiesz przez słowo "ciekawego". xd Makijaże z 3 zdjęcia najbardziej przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.